יום רביעי, 18 במאי 2016

הלוואות ללא ערבים



כאשר אנו מבקשים הלוואה מהבנק, לרוב נצטרך להמציא ערבים
ערבים הינם אנשים אשר מחויבים לשלם את ההלוואה במידה ומבקש ההלוואה לא הצליח בכך. הדרישה להמציא ערבים להלוואה הינה דרישה מקובלת על ידי רוב הבנקים עבור הלוואות על סכומים גדולים כגון משכנתאות, הלוואות לרכישת רכב וכדומה, והן מונעות מאנשים רבים לקבל הלוואה במידה ולא יוכלו להמציא ערב לה. 

אז מהן הלוואות ללא ערבים ומהן היתרונות של הלוואות אלה?
·         הלוואות ללא ערבים: הלוואות אלה הינן הלוואות אשר בכדי לקבלן אין צורך למצוא ערבים אשר ישלמו את ההלוואה במידה ומבקש ההלוואה לא הצליח בכך. גופים שונים מעניקים הלוואות אלה, כאשר תנאי ההלוואה משתנים בין הגופים וסוגי ההלוואות, אולם לרוב ניתן לגיד כי הלוואות ללא ערבים הינן הלוואות בעלות תנאים נוחים ביותר, אשר מקלים על קבלת ההלוואה. 




·         הלוואות הניתנות על ידי הבנק: כאמור, הבנק לרוב דורש המצאת ערבים לקבלת הלוואה, אולם במקרים יוצאי דופן בהם אין ספק ביכולתו של הלקוח להחזיר את ההלוואה, יעניק הבנק גם הלוואות ללא ערבים. הלוואות אלה ניתנות לרוב ללקוחות חשובים ומשמעותיים של הבנק, בעלי הכנסות גבוהות מאוד באופן קבוע, חסכונות גבוהים וכן נכסים הניתנים למשכון על ידי הבנק במקרה של אי החזרת ההלוואה. 

·         הלוואות חוץ בנקאיות: בניגוד לבנק, ישנם גופים אשר מוכנים לקחת סיכון גדול יותר במתן ההלוואות והם מציעים הלוואות ללא ערבים לכל לקוחותיהם, תוך ספיגת ההפסדים במקרה של אי תשלום ההלוואה. גופים אלה כוללים בין היתר את חברות האשראי, חברות ביטוח שונות, קרנות מגוונות ועוד.  

 הלוואות הניתנות ללא הדרישה להמציא ערבים יכולות לסייע לחלק נכבד מהאוכלוסייה, אשר אינם יכולים להמציא ערבים שישלמו את חובם במידה ולא יצליחו בזאת, ולכן הן חשובות ביותר ונותנות מענה למגוון רחב של צרכים כלכליים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה