יום שבת, 5 במרץ 2016

מענה טלפוני



הרבה לקוחות אשר הצטרפו לשירות מענה טלפוני, נדהמו לגלות כמה שיחות הם פספסו עד שהם הצטרפו לשירות של מענה טלפוני. להרבה לקוחות שלכם דווקא יותר נוח להתקשר בשעות שאינן שעות הפעילות של המשרד. הם חוזרים הביתה לאחר יום של עבודה, וכאשר הם במצב של רגיעה, לאחר ששתו ואכלו, זה הזמן שהכי נוח להם לעשות בירורים, ולכן חשוב שיהיה להם מענה. מעבר לכך, הרבה שיחות מתפספסות לרוב כי קו הטלפון היה תפוס , ארוחת הצהרים של העובדים, שעות פתיחת המשרד וכדומה.

חברת מענה טלפוני סוגרת את החורים הללו באופן הרמטי לחלוטין כך שלא תוכלו לפספס אף לקוח פוטנציאלי. הלקוח אשר מתקשר אליכם אינו יודע כי הוא הגיע למוקד להשארת הודעות, מפאת הסיבה שעונים לו בשם החברה שאליה הוא התקשר וזאת הסיבה שהוא חושב שהוא מדבר עם נציג החברה שלכם. מבחינת הלקוח הוא הגיע לחברה ורק הוא מצפה לשיחה חוזרת מכם. לקוחות שפונים אליכם לא אוהבים להמתין, כאשר הם מתקשרים ומקבלים מענה טלפוני מידי ומקצועי הם מרוצים ומסופקים ומיד משאירים הודעה. בצורה כזאת זה מצב של WIN WIN – גם הלקוחות מרוצים וגם אתם מרוצים.

לנהל באופן מיטבי את השיחות אשר נכנסות למשרד
בהרבה עסקים הטיפול וההתייחסות אל השיחות הנכנסות נעשה בצורה מאולתרת ואף חלקית משום מה. הרבה מאוד משרדים ובעלי עסקים לא מצליחים להתמודד בשעות מסוימות של יום העבודה עם כה הרבה שיחות טלפון נכנסות. המשמעות באופן מידי היא זמן ההמתנה לנציג שירות הוא בלתי סביר וגם הטיפול בפנייה לוקה בחסר. ולכן יש צורך בשירות מענה טלפוני.

גם אם המשרד שלכם קטן, יש הרבה שעות שרמת הפעילות גבוהה ואין מספיק כוח אדם אשר יכול לקלוט את כל השיחות. בהרבה מקרים אין קשר בין מספר העובדים במשרד לבין כמות שיחות הטלפון הנכנסות לאורך היום.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה