יום שלישי, 22 במרץ 2016

מגשר גירושין מנוסה

גישור גירושין הוא הליך אשר המטרה שלו הוא לנסות להגיע להסכמות בין בני זוג אשר מעוניינים לבוא בדרך של גירושין, להגיע לדרך של תקשורת חיובית והידברות ישירה, בעזרת צד ניטראלי – הלא הוא מגשר גירושין. במדינת ישראל הליך גישור גירושין נעשה שכיח בשנים האחרונות. יותר ויותר זוגות כבר הפנימו והבינו את היתרונות שלו ובחרו לנסות לפתור את המחלוקות בדרך של גישור גירושין, לעומת ניהול מלחמות ממושכות ועקובות מדם בבתי המשפט. גישור גירושין בהחלט מהווה אלטרנטיבה לזוגות אשר מעוניינים לפרק את החבילה, אך לא מצליחים להגיע ביניהם להסכמות וזקוקים לסיוע מקצועי.

גישור גירושין הינו הליך בו שני בני הזוג מעוניינים לפרק את החבילה ביניהם, גם כאלה שכבר מצויים בהליכי גירושין בערכאות ואף מיוצגים באמצעות עורכי דין , פונים אל מגשר גירושין במטרה שיעזור להם באופן מקצועי להגיע להסכמות ולפתור את כל המחלוקות הרלוונטיות שהם מעוניינים להסדיר ביניהם.

זוהי חלופה יעילה, זולה ונעימה, לעומת התכתשות בבתי המשפט במסגרתה הצדדים ינסו במספר פגישות בליווי של מגשר גירושין להגיע לגיבוש הסכמות בכל הנוגע לעניינים הקשורים לתא המשפחתי, כמו למשל – משמורת ילדים קטנים והסדרי ראייה, נושא הגט, חלוקת הרכוש, מזונות קטינים, כל נושא אחר רלוונטי אחר שצריך להסדיר אותו, או הצדדים מעוניינים להגיע לגביו להסכמות.

איך מתנהל התהליך של גישור גירושין?

גישור גירושין נעשה בתהליך של פגישות, בדרך כלל כל פגישה אורכת כשעתיים, במהלכן הצדדים מנסים לפתור את המחלוקות ביניהם, בעזרתו המקצועית של מגשר גירושין. הפגישה הראשונה הינה פגישת היכרות ראשונית, יחד עם שני בני הזוג, המגשר מסביר לבני הזוג על ההליך של הגישור ושומע כל אחד מהם על הרקע העובדתי, עניינים שהם מבקשים להסדיר, וכן קובע עמם סדרי עדיפויות לגבי העניינים אשר אותם הם מעוניינים ללבן בהמשך במהלך הגישור.

מגשר גירושין

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה