יום שני, 7 במרץ 2016

גישור גירושין - בחרו את המגשר המתאים לכם

הליך גישור גירושין הוא הליך משמעותי מאד עבור כל זוג ולכן בחירת המגשר המתאים הוא חלק חשוב מאד. כדי למצוא את המגשר המתאים לכם יהיה עליכם לחפש אחר מגשר עם המלצות, לשוחח עם המגשר ולהסכים עם בן או בת הזוג שלכם על המגשר שישמש אתכם בהליך בצורה הטובה ביותר עבור שניכם.

קבלת המלצות על המגשר

כדי לבחור מגשר להליך שלכם יהיה עליכם לחפש אחר מגשר עם המלצות. אתם יכולים למצוא בסביבה הקרובה שלכם מגשר ואתם יכולים למצוא בעל מקצוע להליך גישור גירושין שיש עליו המלצות רבות. אם תרצו תוכלו לבחון את אתר האינטרנט של המגשר כאשר פעמים רבות יש באתר המלצות על המגשר וכן מידע על הניסיון הקודם שלו. תשומת לב לשיחה הראשונה עם המגשר השיחה הראשונה עם המגשר צריכה להיות שיחה משמעותית מאד.

בחירת המגשר להליך גישור גירושין

היא בחירה משמעותית מאד שיכולה להשפיע על שני הצדדים, על הפרידה ועל החיים לאחר הגירושין. כדי לבחור את המגשר הנכון יהיה עליכם להקדיש זמן לשיחה הראשונה איתו, לבחון מה הגישה שלו, לשאול אותו כל שאלה שנראית לכם רלוונטית ולבחון אם הוא קשוב לכם ולרצונות שלכם מהליך הגירושין.

הסכמה הדדית על המגשר

כדי לעבור הליך של גישור גירושין שני הצדדים צריכים להסכים על ההליך ועל המגשר שהם רוצים לקחת. כדאי לזכור כי כפי ששני הצדדים תכננו לחיות את חייהם יחד במשותף מתוך כוונות טובות של שיתוף פעולה, כך הם יכולים לקבל החלטה משותפת שהפרידה היא הצעד הנכון ביותר עבורם. כיוון שההחלטה היא משותפת הבחירה המשותפת במגשר שמוסכם על שניהם צריכה להתבצע לפני שיוצאים לדרך.

גישור גירושין

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה