יום שני, 14 במרץ 2016

עיצוב פאות טבעיות

חלומה של כל אישה, בין אם היא מבוגרת ובין אם היא צעירה, שיהיה לה שיער שופע ומלא. אורח החיים המודרני, טיפולים לצביעת השיער, שימוש תכוף במכשירי עיצוב שיער בחום, וכן תורשה משפיעים על השיער ומשפיעים לרוב על מצבים של נשירה או על שיער דליל ונטול ברק. על מנת להשיג בכל זאת מראה בריא ומלא חיים, תוכלו לעשות שימוש בתוספות שיער או לחילופין לפנות לקבל שירות של עיצוב פאות בהתאמה אישית. בלתי מתקבל על הדעת כי פאות טבעיות יוכלו להעניק לכם מראה שיער טבעי, אך כאשר עושים שימוש בפאות טבעיות עשויות שיער טבעי, התוצאה הסופית היא מראה טבעי לחלוטין. התאמה נכונה בין פאות טבעיות לבין מבנה הפנים ומראה השיער הטבעי הינה חיונית גם היא ליצירת מראה טבעי. יחד עם פאות טבעיות ניתן יהיה להעשיר את מראה השיער שלכן, תוך שימוש בתוספות שיער מסוגים שונים.

יתרונות ברורים של עיצוב פאות

* עיצוב פאות מאפשר להשיג פאה במראה מושלם ובהתאמה למבנה הראש של האישה.
* צביעה וחידוש של פאות  מאפשרת את רענון וחידוש הפאה אחת לתקופה. כך לדוגמה ניתן יהיה לצבוע את הפאה בגוון שונה, לספר אותה ולסרק אותה מחדש. עיצוב פאות עשויות משיער טבעי מגלות עמידות ארוכת שנים בהשוואה לפאות סינתטיות.
* יתרון ברור של עיצוב פאות טבעיות על פני פאות סינתטיות בא לידי ביטוי באפשרות לעצב פאות עשויות שיער טבעי באופן חופשי. אם יש לכן מכשיר סלסול או לחילופין החלקת שיער ניתן לעשות בו שימוש בפאה הטבעית. אם תנסו לעשות שימוש דומה בפאה העשויה שיער סינתטי, תגלו כי שיער הפלסטיק נמס ונשרף תחת החום. מתי כדאי בכל זאת לקנות פאות סינתטיות? שיקולים של מחיר הינם הם אלו אשר תומכים בשימוש בפאות סינתטיות, כאשר מדובר בשימוש קצר טווח כדאי יהיה להסתפק בפאה זולה עשויה שיער סינתטי.

עיצוב פאות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה