יום שבת, 19 במרץ 2016

שאלות על אי התאמה אישיותית



אי התאמה אישיותית נקבעת לאנשים אשר המרב"ד (המכון הרפואי לבטיחות בדרכים) קבע שהם לא מתאימים לנהוג. המידע על האנשים הנבחנים בוועדה זו מגיע תחילה מבית המשפט או משרד הרישוי, המשטרה או גורמים רפואיים. המידע יהיה על אנשים שיש ספק לגבי היכולת שלהם לנהוג והתפקיד של המרב"ד הוא לבחון אם הם כשירים לנהיגה או לא.

מה ההשפעה של החלטה זו
לאחר שמקבל המרב"ד את החומרים על אדם זה או אחר הוא יכול לקבל החלטה אם האדם תואם את הגדרת אי התאמה אישיותית  או שהוא כשיר לנהוג. אדם אשר נמצא כלא כשיר לנהיגה לא יוכל להוציא או לחדש את רישיונו (כלומר אם הוא מחזיק ברישיון הוא לא יוכל לחדש אותו). מדובר בהחלטה משמעותית מאד ויש לדעת שמותר לערער עליה בצורה מסודרת.

כיצד אתם יכולים לשנות את ההחלטה
כל אחד אשר נקבעה לו אי התאמה אישיותית יכול לבקש לערער על הבקשה. הערעור נעשה בוועדת ערר מיוחדת המתאימה לכך והגעה שאליה היא הזדמנות לשנות את ההחלטה. כדי ליצור את השינוי יש לבקש להגיע אל הועדה ולתת לה מסמכים מתאימים וחומר שיעזור לה לקבל החלטה שונה מההחלטה שאותה קבע המכון הרפואי לבטיחות בדרכים. מי שלא יודע איך לעשות זאת ורוצה לשנות את ההחלטה יפנה לבעל מקצוע בתחום לעזרה.

למי כדאי לפנות לעזרה
אם נקבע כי אתם בעלי אי התאמה אישיותית ולא יכולים לנהוג בשל כך עליכם לדעת שיש באפשרותכם לערער על כך ומומלץ שתפנו אל בעל מקצוע המומחה בתחום זה. כדי לבחור את בעל המקצוע המתאים לכם יהיה עליכם לבחון שיש לו ניסיון קודם ולבדוק איך הוא ילווה אתכם בדיוק.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה