יום שישי, 12 בפברואר 2016

מענה טלפוני



לאלו מבינכם אשר הרחיבו את העסקים שלכם ועובדים עם מדינות זרות ברחבי תבל, בוודאי אתם מודעים לכך שבשל הפרשי השעות, אתם אמורים להיות זמינים עשרים וארבע שעות ביממה במהלך שבעה ימים בשבוע. אם לקוח חשוב מתקשר אליכם מתאילנד באמצע הלילה, כאשר מבחינתו יום העבודה עדיין בעיצומו, הוא מקבל מענה אדיב מלא עבור פנייתו, ואילו אתם – צוות העובדים של המשרד, יכולים להמשיך לישון רגועים בשקט ובשלווה, מתוך ידיעה ברורה שיש מישהו שמטפל בכל ההוויה התפעולית של העסק שלכם.

השירות שחברה שמעניקה מענה טלפוני נותנת לכם מעניק מענה אידיאלי לבעיית הפרשי הזמנים בין מדינת ישראל לבין מדינות זרות ברחבי העולם וכמו כן לקשיי השפה, אשר עשויים לפגום ברושם שיקבל הלקוח שלכם על העסק שלכם וכפועל יוצא, גם ביכולת לסגור עסקאות חשובות בינכם לבינו. אנו מבינים שאחת המשימות הקשות הניצבת בפניכם הינה לנהל את הלקוחות שלכם – מן הצד האחד – לצבור עוד לקוחות חדשים ומן הצד השני – לשמור על הלקוחות הקיימים. מענה טלפוני תפקידו לעגן משימה זו ולשמור עליה מכל משמר אך הוא מציע עוד מגוון יתרונות נוספים.

יתרונותיו הרבים של מענה טלפוני –
כאשר לקוח שלכם או אפילו לקוח פוטנציאלי מתקשר לחברה שלכם, הוא מצפה ליחס מנומס ואדיב ביותר, לשירות מקצועי ולשיחה שבעת סיומה הוא יצליח למלא את רצונו או לחילופין יזכה במידע אפקטיבי עבור מבוקשו. במידה ולקוח זה ייתקל מן העבר השני בנציג שירות לא מנומס, בעל חסר ידע מתאים, הלקוח עשוי להחליט ממש באותו הרגע שהוא כבר איננו מעוניין להיות יותר הלקוח שלכם.

מענה טלפוני לעסקים אשר מוענק על ידי נציגי שירות מנוסים ימנע מצבים כדוגמת אלו. בכל דקה יזכה הלקוח שלכם למענה מתאים. בין אם אין אף אחד במשרד שלכם, כאשר הקו תפוס, או בזמן שיחה ממתינה וזהו יתרון מצוין.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה