יום שבת, 30 בינואר 2016

כיצד לבחור אבני מזל



צמד המילים "אבני מזל" יכולים לעורר אצל כל אחד או אחת מאיתנו הקשרים שונים וחיבורים שונים. כל אחד שמכיר את האבנים הללו יכול לחבר אותם לעולם שחשוב לו כמו למשל זוגיות, פרנסה, שפע בחיים, בריאות ועוד. לרוב, צמד המילים הללו מתקשר למקום בו אנו רוצים להיות, לדברים שאנו רוצים להשיג בחיים ובו זמנית לדברים שרחוקים מאיתנו או לא מסתדרים לנו. ישנן אבנים שונות אשר אפשר להגדיר אותן כאבני מזל ומה שהופך אותן לכאלה הוא ההרכב המינרלי שלהן, הצבע וכן אופן ההתגבשות של כל אבן. כיוון שכל אבן מורכבת בצורה שונה וכל אחת מקבלת את ההתגבשות המיוחדת שלה אפשר להגיד כי כל אחת מביאה איתה ייחודיות אחרת מהשנייה.

בחירה של אבן המזל שלך

כל אחד יכול להחליט מה הדרך שלו וכיצד לבחור אבני מזל. יהיו שיבחרו לפי האבן שאליה הם הכי נמשכים מבין האבנים השונות ויהיו אנשים שירצו לבצע התאמה אישית של הצורך שלהם לפני שהם רוכשים את האחת הטובה להם.
 

רכישה של אבן מזל

רכישה של אבני מזל יכולה להתבצע בכל חנות אשר מתמחה בתחום. חשוב מאד לשים לב לכמה פרמטרים לפני שמבצעים את הרכישה (ואין זה אם אתם מגיעים אליה באופן פיזי או מזמינים ממנה דרך האינטרנט):
·       
ידע – חשוב מאד שהחנות תוכל לספק ידע על האבנים השונות שהיא מחזיקה. חשוב שהיא תוכל להסביר על כל אבן במה היא מיוחדת מבחינת הסוג שלה אך חשוב גם שהיא תוכל להסביר על האיכויות שלה ועל המקור שלה כדי להבטיח שהיא איכותית.
·       
נוחות – רכישה של אבני מזל יכולה להתבצע בחנות פיזית המתמחה בתחום, אך אם החנות רחוקה מביתכם תוכלו להזמין את האבן ישירות אליכם במשלוח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה