יום ראשון, 21 בפברואר 2016

לוחות פרספקס

אני סוחר תכשיטים ומציג הרבה בתערוכות. הרבה שנים שברתי את הראש איך להציג את התכשיטים שלי בצורה נוחה ויעילה. ניסיתי את כל הפתרונות האפשריים, החל ממעמדי זכוכית ועד מדפי עץ אבל הבעיה הייתה שזכוכית היא שבירה ובזמן ההובלה היו נזקים. כך גם עץ הוא בעל בלאי ולא ממש ייצוגי. חבר סיפר לי על לוחות פרספקס, שהם ממש מעולים להרבה שימושים וגם כמשטחי תצוגה. הזמנתי אותם מאתר האינטרנט ובית מלאכה שקיבלתי עליו המלצה ייצר לי משטחי תצוגה מעולים. הם שקופים לחלוטין, עמידים, לא שוקלים הרבה ואפשר היה לעצב מהם כל צורה שביקשתי.

השימוש הממושך שאני עושה בלוחות פרספקס

משטחי התצוגה שקיבלתי שקופים אפילו יותר מזכוכית. אין בעיה לפרק אותם ולסחוב אותם במשאית מתצוגה לתצוגה, הם קלים לנשיאה ועמידים. כאשר אני מגיע לתערוכה אפשר להתקין אותם מהר והשקיפות היפה שלהם מאפשרת לאנשים לראות את התכשיטים בבהירות ובנוחות. כך גם התקנתי מהמוצר לוחות פרספקס קטלוגים ולפני כמה זמן היה לי רעיון אפילו להתחיל להשתמש בהם בחנות וזה בדיוק מה שאני עושה. בצעתי הזמנה נוספת של לוחות פרספקס ובית המלאכה יצרו לי כני תצוגה עבור החנות מהפרספקס בדיוק לפי בקשתי. אמרו לי שאפשר גם לשלב אותם כגוף תאורה והלכתי לקנות כאלה ואני מאוד מרוצה מהאפקט שלהם.

אני ממליץ על הרכישה של לוחות פרספקס

אני מאוד מרוצה מהרכישה שעשיתי של לוחות פרספקס. השירות שקיבלתי היה מעולה. נכנסתי לאתר וקיבלתי הסבר מדויק על הגודל, על השימושים האפשריים, על זמן האספקה והאחריות על עליהם. המחיר היה הוגן והמענה הטלפוני יעיל ואדיב. אני מאוד ממליץ על רכישה של לוחות פרספקס, שמעתי שהם שימושיים בהרבה תחומים, בתעשייה, במעבדות מחקר, באריזות ואפילו כשילוט לחנות. זה יהיה הדבר הבא שלי, שילוט מפרספקס!

לוחות פרספקס

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה