יום שבת, 27 בפברואר 2016

כמה עולה מענה טלפוני ומה משפיע על המחיר



בעלי עסקים רבים שואלים כמה עולה מענה טלפוני. ברגע שאתם מבררים על מחירים מחברות שונות אתם צריכים להבין גם מה יכול להשפיע על המחיר שמוצע לכם. החשוב ביותר הוא לדעת כי ההשוואה של המחירים צריכה להיות על פי השירותים שהם נותנים לכם. המחיר של המענה יכול להשתנות בין חברה אחת לאחרת ובין השירותים השונים שהיא מעניקה לעסק שלכם.

השוואה בין חברות שונות

יש להשוות בין החברות השונות שנותנות שירותי מענה טלפוני על פי קריטריונים שונים כולל:

  • ניסיון החברה – יש להשוות כמה עולה מענה טלפוני לפי הניסיון של החברה כאשר ככל שלחברה יש ניסיון גדול יותר כך היא תוכל להתאים את השירות הטוב יותר. הבחירה שלכם בחברה צריכה להיות גם על פי הניסיון הקודם של החברה. 
  • שירות החברה – השירות של החברה יכול להשתנות בין חברה אחת לאחרת ויש להשוות בין סוג השירות ושעות מתן השירות כאשר ישנן חברות שנותנות שירות גם בלילה או בסופי השבוע והכול בהתאם לצורך של העסק.

השוואה בין השירותים השונים שהחברה מציעה לכם

  • שירות קבלת הודעות שירות של קבלת הודעות הוא שירות בו המתקשרים משאירים לעסק הודעה ויש לבחון כמה עולה מענה טלפוני לפי השירות שהחברה נותנת ללקוחות של העסק.
  • שירות מענה טלפונים – שירות של מענה טלפוני יכול להיות מתן מידע על העסק שלכם. המענה הטלפוני יכול להיות שונה ומתאים לעסק שלכם ואתם צריכים להיות בטוחים שאתם נותנים ללקוחות שלכם את הטוב ביותר 
  • שירות טלמרקטינג – לעתים החברה תוכל להציע לכם מענה שכולל גם טלמרקטינג. לכן, ברגע שאתם שואלים כמה עולה מענה טלפוני לעסקים אתם חייבים לברר גם איזה שירות יינתן לעסק שלכם.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה