יום חמישי, 18 בפברואר 2016

תכנון הנדסי בצפון



כיצד נעזרתי בתכנון הנדסי בצפון
אני רוצה לספר לכם איך נעזרתי בתכנון הנדסי בצפון כשתכננתי בית ספר חדש. אני אדריכל ואני עובד במשרד אדריכלים ידוע בצפון. בשנה שעברה קיבלנו מכרז לבניית בית ספר חדש. הדרישות היו בית ספר נוח, מוגן וידידותי לילדים ולצוות המורים. היו דרישות מפורטות וגם אמרו לנו שתנאי השטח מסובכים כי בית הספר יהיה בירידה מההר. נכחתי בפגישה עם משרד החינוך ואמרתי להם שכדי להוציא לפועל את התכנית בדרך המהירה והטובה ביותר אני ממליץ לעשות את העבודה עם תכנון הנדסי בצפון. רק ככה אפשר לדעת שאתה עושה את התהליך כמו שצריך, בצורה חוקית ונכונה מבחינה מקצועית. 

היתרונות שקיבלתי מתכנון הנדסי בצפון
היה לי מזל ובמשרד החינוך אישרו לי את הבקשה. גם הם הבינו שכדי לזרז את תהליך הבניה צריך לעבוד עם מהנדסים מקצועיים. יצרתי קשר עם תכנון הנדסי בצפון ואחד מהמהנדסים שלהם הגיע כבר לפגישת התכנון הראשונה. מתברר שזה מהנדס מוסמך, הוא סיים את הלימודים שלו בפקולטה להנדסה אזרחית, רשום בפנקס המהנדסים בישראל ויש לו כמובן רישיון ממשרד התעשייה והמסחר. הוא בא איתנו לשטח, התרשם מתוואי המקום ואמר לנו עצות ונקודות שידענו עליהם אבל הוא סיפק לנו את הפתרונות מיד.
סיום העבודה עם תכנון הנדסי בצפון
העבודה של התכנון ארכה כמה חודשים, ובמהלכם המהנדס מחברת תכנון הנדסי בצפון היה פעיל ומאוד מעורב. הוא ישב אתי באופן צמוד כדי לתכנן את המבנה ועבדנו בשיתוף פעולה מלא. הוא עזר לבחור את הקבלנים, תדרך אותם ופקח על הבנייה. איש הקשר שלנו במשרד החינוך לא הפסיק להתפעל ממנו ואמר שהוא שקט ויודע שהעבודה תתנהל כמו שצריך.
אחרי שנה של התרוצצויות באנו לראות את בית הספר מוכן. ראש העירייה עמד והתפעל מהמבנה שהיה בנוי לפי סטנדרטים גבוהים ביותר, צבוע בצבעים עליזים, משתלב עם הסביבה וכל האזור נקי ומסודר, כל זאת בזכות המהנדס שהגיע אלינו מהמשרד לתכנון הנדסי בצפון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה