יום רביעי, 20 בינואר 2016

הגיע הזמן להירשם אל אתרי הכרויות

האינטרנט הפך למעשה את העולם לכדי כפר גלובלי קטן, אשר משפיע גם על תחום ההיכרויות. כיום קל יותר עבור רווקות ועבור רווקים למצוא את הפרטנר המיוחל שלהם, זאת מכיוון שהוא נמצא רק במרחק קליק מאת אתרי הכרויות באינטרנט, אבל כדאי לזכור כי הכרויות של אנשים דרך אתרי הכרויות באינטרנט או ברשתות חברתיות הן שונות במקצת מאשר פגישה של מישהו או מישהי דרך חברים משותפים או משפחה. מלבד מה שאותו בחור או בחורה רשמו על עצמם בכרטיס האישי שלהם על גבי האינטרנט, אין לכם יותר מדי אינפורמציה עליהם. כדי להכיר באמת, נדרש לכך זמן מסוים, ולכן אתם צריכים להיות בעלי אורך רוח ועם יד על הדופק.



טיפים עבור מי שמנסה את מזלו בתוך אתרי הכרויות באינטרנט -
* הגבילו את החשיפה למידע האישי שלכם – זהו טיפ מאוד חשוב לכל מי שמעורב בתחום אתרי הכרויות באינטרנט. אל תחשפו אף פעם את כל הפרטים האישיים שלכם באופן המידי. מכיוון שאין לכם באמת מושג עם מי יצרתם קשר מעל גבי האתר, מומלץ לכם בחום לא לנדב אף פרט אישי עליכם, כגון: שם המשפחה שלכם, כתובת הדואר האלקטרונית שלכם או כתובת המגורים שלכם. אנו ממליצים לכם ליצור כתובת דואר אלקטרונית פיקטיבית, אשר תשמש אתכם בכל אתרי הכרויות באינטרנט. זה יסייע בידכם לא לתת את הכתובת האמתית של הדואר האלקטרוני שלכם ובמידה שמישהו יטריד אתכם – תמיד תוכלו למחוק אותו. במידה והאדם שאתו אתם מתכתבים מתעקש לקבל ממכם יותר פרטים מזהים לפני הפגישה עמכם, זה תמרור האזהרה שלכם להפסיק עמו את הקשר לאלתר.

* לתאם פגישה רק כשאתם מוכנים – בחורים נוטים ללחוץ על פגישה עם בחורות מיד כשהם מכירים אותן. זהו טיפ עבור בנות: היפגשי עם הבחור רק לאחר שאת מרגישה מוכנה.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה