יום ראשון, 3 בינואר 2016

תקנות הערכות לשעת חירום



תקנות שעת חירום הן תקנות שנקבעות על ידי ממשלת ישראל או על ידי הכנסת. התקנות נקבעות בעת סכנה לאזרחי המדינה והן מחייבות את העסקים השונים החיוניים לבריאות הציבור לנהוג על פי התקנות. כדי שהעסקים הרלוונטיים יפעלו על פי הנדרש מהם עליהם לעבור הערכות לשעת חירום וזאת לפני שקורה מצב של שעת חירום. אחד מהתפקידים של העסק הוא להיות מוכן לכל מקרה בו יצטרכו אותו ולהכין את עצמו כראוי.


הכרות עם התקנות והמחויבות של העסק

כדי לבצע הערכות לשעת חירום, על העסק להבין מהן תקנות הערכות לשעת חירום ומתי הוא צריך לממש אותן. כמו כן על העסק לבחון מה הוא יכול וצריך לבצע במקרה של שעת חירום. התקנות של שעת החירום לא יכולות להפתיע את העסק והוא מחויב לדעת מה התפקיד שלו. מי שאינו יודע כיצד עליו לפעול בשעת חירום יכול וצריך להיעזר בגורם מקצועי חיצוני שיעזור לו להבין מול מה הוא עומד.

הכנת נוהל במקרה של שעת חירום

הערכות לשעת חירום צריכה להתבצע הרבה לפני שהממשלה או הכנסת מחליטה על שעת חירום. העסק חייב לדעת כיצד הוא יפעל אם יקבע כי ישנה שעת חירום.

עזרה מחברה חיצונית

ישנן חברות אשר התפקיד שלהן הוא ליצור הערכות מקצועית לשעת חירום של עסקים שונים. אותן חברות מתמחות בתחום זה, מכירות את תקנות שעת החירום והן יכולות להכין נוהל מסודר שייקבע עבור העסק כיצד יהיה עליו לנהוג במקרה של קביעת התקנות. כדי לבחור את החברה המתאימה לביצוע הנוהל כדאי למצוא חברה שמביאה איתה ניסיון בהכנת עסקים שונים בתחום וכן חברה שיכולה לבחון את העסק שלכם ולהכין לו את הנוהל הנדרש לו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה