יום שני, 18 בינואר 2016

012 מובייל טלפון



המוקד הטלפוני של 012 מובייל פנוי לענות לשאלות שונות של לקוחות החברה ושל מתעניינים אשר פונים אל השירות. חברת 012 מובייל היא חברה אשר מספקת פתרונות של תקשורת סלולרית. כדי שאתם, לקוחות או המתעניינים בשירותי החברה תוכלו ליהנות מהשירות הטוב ביותר, יעמדו לרשותכם נציגים שעברו הכשרה מקצועית.

הנציגים נבחרים בקפידה ועוברים הכשרה מקצועית
הנציגים של המוקד הטלפוני של 012 מובייל ישמחו מאד לענות לכם על כל שאלה. הנציגים מוכנים לענות על השאלות השונות תודות להכשרה המקיפה שהם עוברים ותודות לבחירה מוקפדת של נציגים לפני שהם נכנסים לתפקידם.

למידע נוסף לחץ כאן - 012 מובייל טלפון

מענה בדרך הנוחה ביותר עבורכם
חברת 012 מובייל עושה כל שביכולתה כדי שאתם תוכלו לקבל את השירות הטוב ביותר עבורכם ולכן תמצאו כי השירות עומד לרשותכם בדרך הטובה לכם.
  • שעות הפניה – הנציגים של המוקד הטלפוני של 012 מובייל יכולים לענות לכם משעות הבוקר ועד לשעות הערב המאוחרות. אם נוח לכם להתקשר אל החברה בימי שישי תמצאו כי גם אז תוכלו לקבל מענה כשהמטרה היא לתת לכם תשובות בזמן שנוח לכם. 
  • השפה הנוחה לכם – הנציגים של המוקד יכולים לענות לכם בשפה העברית ולא רק. כל הנציגים של החברה נבחרים בקפידה וכולם עוברים הכשרה לאורך תקופת העבודה שלהם כאשר המטרה היא לתת לכם, הפונים אל המוקד את השירות הטוב ביותר. 
  • צרו קשר מכל מקום – כדי לקבל את השירות הטוב ביותר אתם יכולים להתקשר אל המוקד הטלפוני של 012 מובייל ואין זה משנה איפה אתם נמצאים ואם זה בארץ או בחו"ל. גם אם יצאתם מהארץ עם המכשיר ויש לכם שאלות לחברה תוכלו ליצור איתה קשר בלי שתהיו בארץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה