יום שני, 13 ביולי 2015

ריהוט כפרי



מה זה ריהוט כפרי
כל מי שעומד לפני שיפוץ או בנייה של הבית מסתכל על קטלוגים שונים ומתחיל לחלום כיצד ייראה הבית שלו בסופו של דבר. ישנם סגנונות שונים שמתאימים לעיצוב הבית וכל אחד יבחר לעצמו את העיצוב שהכי מתאים לו. כאשר בוחרים את העיצוב לבית יש להביא בחשבון את הטעם האישי, את גודל הבית והסגנון הקיים שלו וכמובן גם את התקציב לריהוט. עיצוב הבית עם ריהוט כפרי יכול להתבצע לפי הטעם האישי כשישנם ניואנסים שונים והבדלים גם בתוך רהיטים שעונים על הגדרת הכפריים.

להסתכל על הפרטים הקטנים
עיצוב כפרי הוא עיצוב שלא חייב להיות אחיד ומי שמתחבר לסגנון ימצא שפע של רהיטים שיכולים להתאים לו. ריהוט כפרי יכול להיות מעץ מלא וכבד או עץ קל יחסית והוא יכול להיות לבן או בצבעי פסטל. בהסתכלות על קטלוגים ובחנויות אפשר לראות מגוון גדול מאד של פריטים ורהיטים וכיוון שכך מומלץ מאד להסתכל מראש על קטלוגים באינטרנט כדי להתחיל לבנות את חלום העיצוב וזאת עוד לפני שמגיעים לחנות לרכוש את הריהוט.

לפני שמגיעים לחנות
לפני שמגיעים לחנות לרכוש ריהוט כפרי מומלץ מאד למדוד את הבית, למדוד את החלל שאליו רוצים להכניס את הרהיטים ואפילו לצייר (לשרטט) אותו ועם הנתונים השונים להגיע לחנות לרכישת הרהיטים. בחנות עצמה אפשר להתייעץ עם הצוות בכל רכישה של ריהוט כפרי.

התייעצות עם הצוות בחנות
רכישת ריהוט כפרי יכולה להיות פשוטה מאד למי שיודע מראש מה הוא רוצה אבל גם מי שלא יודע מראש איזה ריהוט הוא מחפש יכול להפוך את החוויה לפשוטה אם הוא נעזר בצוות בחנות. הצוות המקצועי והמנוסה יוכל להסתכל על מידות הבית ולעזור לבחור את הרהיטים לכל מי שרוצה בעזרה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה