יום שבת, 25 ביולי 2015

מרכזיות IP חכמות לכל דורש



מי אמר מרכזיות IP חכמות ולא קיבל?! אנו מוצפים כיום בשלל טכנולוגיות שאמורות להקל על ההתנהלות שלנו כלפיי העולם כולו ואין אחד שלא יודע שהדבר הכי חשוב כיום בעולם העסקים הוא התקשורת, לפיכך ובהתאם לצורך לשמור על תקשורת רציפה בכל האפיקים נולדה מרכזיה וירטואלית, שהוא תחליף מלא ויאה למרכזייה הנוסטלגית.

בסוף גם קפה המרכזייה תדע לעשות
תפקידן של מרכזיות IP חכמות הוא לעמוד בקדמת הטכנולוגיה עם כל התכונות הדרושות לניהול עסק בצורה תקינה. חלק מהתכונות של המרכזייה הן: שליחת הודעה לאי מייל, הפקת מערכת דוחות על זמני עומס בשלוחות והספקי עובדים, חיבור שלוחות בצורה קלה ופשוטה, הקלטת שיחות ושליחה לאי מייל, שליחת הודעה אם שיחה התפספסה, זיהוי מתקשר, חסימתו או החזקתו על הקו. למרכזייה החכמה יכולת להתרחב עם הזמן ובהתאם להתפתחות המוצר בשוק.




בחירה של מרכזייה חכמה
קימיים היום סוגים שונים של מרכזיות IP חכמות והדרך היעילה ביותר לבחור את המרכזייה המתאימה לעסק היא בהבנת האופציות שהמרכזייה מספקת. היופי במרכזייה הזו שהיא יכולה לצמוח ולהתרחב עם העסק והשמיים הם הגבול מבחינתה, לכן אפשר להתחיל עם מרכזייה בעלת נתונים מאד בסיסיים ועם הזמן להוסיף עוד ועוד יישומים, בצורה זו גם קל יותר לנהל את הוצאות התקשורת שיש לכל עסק.

עלויות
מרכזיות IP חכמות עומדות היום בראש סולם הצרכים של כל עסק, הן שולטות בכל הנעשה בתחום התקשורת הכתובה בעסק מה שמחייב מכשירי קצה איכותיים וברמה גבוהה. לפיכך, עלויות הרכישה של מרכזיות IP חכמות ותחזוקתן החודשית זולות יחסית ומאד משתלמות בסופו של דבר עבור כל עסק שרוצה להיות עם האצבע על הדופק לאורך כל פעילותו היומית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה