יום שבת, 25 ביולי 2015

ניכיון שיקים פרטיים



שירותי ניכיון שיקים פרטיים הם שירותים פיננסיים אשר מאפשרים לאנשים שמחזיקים צ'קים דחויים להחליף אותם למזומן. דוגמאות למצבים בהם אנשים מחזיקים שיקים עתידיים הם מצבים כמו מחזיקי דירות שמקבלים צ'קים מראש למהלך השנה הקרובה או אנשים שמבצעים עבודות כפרנסה שנייה ומקבלים צ'קים דחויים. אותם אנשים יכולים לדאוג לכך שיהיה להם כסף מזומן ביד במקום שיקים עתידיים דרך ניכיון שיקים פרטיים. עבור רבים מדובר בשירות פיננסי מושלם אשר מאפשר להם גם לקבל כסף בזמן שהם צריכים אותו (כמובן על חשבון תשלום עתידי) וגם להבטיח שהכסף אצלם והשיק לא מתבטל או חוזר.




מה בודקת החברה
החברה אשר מבצעת ניכיון שיקים פרטיים בודקת את השיק ואת הכיסוי שלו לפני שהיא מחליפה אותו במזומן. הבדיקה מתבצעת כשהשיק אצל הבעלים שלו ולפני שהוא מחליף ידיים. ברגע שהחברה מחליטה שהשיק במצב תקין היא פשוט מעבירה תמורתו את הסכום לבעליו. החברה כמובן יכולה להחליט שלא לקבל שיק מסויים אם היא חוששת למקור שלו או ליכולת הכיסוי שלו ולכן מי שמחזיק את השיק מרוויח מהתהליך (כיוון שאם ישנו חשש לכיסוי הוא יכול לטפל בכך בשלב מוקדם).

למי יש לפנות כדי לעשות ניכיון
כדי לעשות ניכיון שיקים פרטיים יש לפנות לחברה המתמחה בתחום. ישנם אנשים אשר רוצים לדעת שהתהליך הוא חוקי וחשוב שידעו שמדובר בתהליך חוקי לחלוטין כיוון שמי שנותן את השיק לא נפגע בתהליך. כל התהליך הוא בין מקבל השיק לבין חברת הניכיון.

ליהנות ממזומן בקלות
ניכיון שיקים פרטיים מאפשר לכל מי שמחזיק בשיק דחוי ליהנות ממזומן ועכשיו. כמובן, המזומן הוא על חשבון כסף שעתיד להיכנס וכל מי שזקוק לכסף מיד או מעדיף לפדות אותו במקום לדאוג יכול ליהנות מהשירות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה