יום שישי, 26 בספטמבר 2014

טונר למדפסת



טונר למדפסת הוא הצבע אשר משמש את מדפסות הלייזר. הטונר הוא למעשה קופסה שבתוכה יש חומר אבקתי. האבקה משתחררת בעת ההדפסה ומעניקה הדפסה "יבשה", כזו שאין לחכות כדי שהיא תתייבש ואין חשש שהיא תימרח. טונר למדפסת ניתן לרכוש בחנויות ציוד משרדי וחנויות אשר מתמחות במכירת ציוד למדפסת. לפני שרוכשים את הטונר חשוב להצטייד בדגם של המדפסת כדי לבצע את הרכישה המתאימה לה.

מחירי טונרים
מחירי הטונרים למדפסות משתנים בין המקומות שמוכרים אותם וקל מאד לבצע היום השוואת מחירים בין החנויות השונות. אך לפני שמבצעים את השוואת מחירי הטונרים חשוב מאד לדעת כי כל טונר למדפסת מתאים לכמויות הדפסה שונות. ישנם טונרים שיכולים להספיק ל-300 הדפסות וטונרים שיכולים להספיק ל-1000 הדפסות. משמעות הדבר היא שכשעורכים השוואת מחירים חשוב להשוות את כמות ההדפסות ולא רק את המחיר.


התקנת הטונר במדפסת
בשנים האחרונות מדפסות הלייזר הפכו להיות פופולריות ביותר בתים ומשרדים וההבנה  כי השינוי בטכנולוגיית ההדפסה אינו משפיע על תפעול המדפסת היא ההבנה הבסיסית ביותר שמקלה על צרכנים רבים שחוששים לבצע את החלפת הטונר בעצמם. בכל מקרה של שאלה, תמיד ניתן לפנות למקום ממנו ביצעת רכישת טונר למדפסת.

בחירה במדפסת לייזר
אם אתם מחפשים אחר טונר למדפסת יתכן מאד שכבר יש לכם מדפסת לייזר. אך אם עוד לא רכשתם אחת כזו ואתם פשוט מתעניינים בתחום ובעלויות של ההדפסה בטונרים במקום דיו, כדאי שתדעו כי הדפסת הלייזר היא זולה יותר מהדפסת דיו, מהירה יותר וחסכונית הרבה יותר. עם זאת, רוב מדפסות הלייזר מיועדות להדפסה בשחור בלבד וחשוב לקחת זאת בחשבון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה