יום שבת, 20 בספטמבר 2014

הדרך לתואר השני מתחילה במבחן g.m.a.t



מבחן g.m.a.t הוא מבחן המיועד למועמדים לתואר שני במנהל עסקים. רוב המוסדות להשכלה גבוהה, בארץ ובעולם, יבקשו מהמועמדים לתואר להציג את תוצאות מבחן g.m.a.t בתנאי לקבלה ללימודים. כמובן, על המועמדים להיות בעלי תואר ראשון או לקראת סיום תואר ראשון כדי להתקבל לתואר שני.

קצת רקע
מבחן g.m.a.t הוא מבחן הנערך כולו בשפה האנגלית. המבחן הוא מבחן בינלאומי המתקיים מול מחשב שבוחר עבור הנבחן את השאלות לפי התשובות אותן נתן בכל פעם. לאחר מתן מענה לשאלה לא ניתן לשום אליה שוב. המבחן מורכב מארבעה חלקים ובהן חלק מילולי, חיבור, כמותי וחשיבה משולבת. בין היתר על הנבחנים לשלוט בשפה האנגלית כולל ידיעת דקדוק לדעת לכתוב חיבור באנגלית וכן לענות על שאלות מתחום האלגברה. המבחן אמנם נשמע מלחיץ ותוצאותיו יכולות להכריע על הקבלה ללימודי תואר שני, אך ניתן ללמוד אליו באמצעות קורס.



קורס
כל מי שמעוניין ללמוד תואר שני במנהל עסקים מבין כמה חשובות התוצאות של מבחן g.m.a.t. בשל חשיבות התוצאות בוחרים רבים לגשת לקורס שגם עושה היכרות עם המבחן עצמו וגם נותן כלים להתמודדות עם כל אחד מהשלבים. המבחן מתקיים בשפה האנגלית וכמובן שמי שמגיע עם אנגלית ברמת שפת אם יש לו יתרון, אך ניתן ללמוד למבחן ובקורס מלמדים חשיבה למבחן וטכניקות שמסייעות במתן מענה לכל חלקיו.

הגעה למבחן מוכנים
חשוב להגיע למבחן מוכנים ולאחר מספר ניסיונות ואימונים על מבחנים זהים. מבחן g.m.a.t משפיע על הסיכוי להתקבל ללימודי תואר שני ומכאן על העתיד של אלו שנבחנים בו כך שאין זה משנה אם האנגלית שלכם היא אנגלית ברמת שפת אם או אם האנגלית שלכם טובה, הכנה ראויה תעשה את ההבדל ותשפיע על העתיד שלכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה