יום שבת, 20 בספטמבר 2014

קורס צילום בשרון


קורס צילום בשרון מתאים לצלמים מתחילים או מתקדמים אשר רוצים לקבל ידע בתחום הצילום ולשכלל את היכולות שלהם. כל מי שמעוניין לעסוק בצילום או שכבר עוסק בצילום, יוכל למצוא לעצמו קורס צילום בשרון שמתאים במיוחד עבורו. הקורס מחולק לפי רמות שונות וניתן ללמוד את יסודות הצילום, ללמוד צילומי סטודיו מקצועיים או ללמוד אודות צילומי חוץ. הקורס מאפשר לכל אחד לשכלל את היכולות שלו דרך קבלת יסודות הצילום וליווי של מורה מומחה שתפקידו להעצים כל תלמיד.




יסודות הצילום
כל מי שמתחיל היום לצלם מגלה כי יש תכונות רבות של המצלמה שהוא בכלל לא מכיר. המצלמות היום מציעות אפשרויות רבות וזאת בנוסף לטכניקות צילום אותן ניתן ללמוד. קורס צילום בשרון עובר על כל יסודות הצילום כולל התייחסות למצלמה, מציאת המקומות הטובים ביותר לצילום ובחירת הזוויות המתאימות ביותר. לאחר שלומדים את יסודות הצילום ניתן ליישם אותם הן בצילומי פנים והן בצילומי חוץ, במסגרת הכיתה או מחוצה לה.

צילומי סטודיו מקצועיים
קורס צילום בשרון מלמד את כללי הצילום המקצועי כולל צילומי סטודיו וצילומי פורטרטים. צלמים מנוסים אשר כבר יודעים לעבוד עם המצלמה ישמחו מאד להגיע לקורס, ללמוד לשכלל את הידע והיכולות שלהם בתחום הצילום ואם ירצו יוכלו בעתיד להפוך את התחביב למקצוע של ממש. במהלך הקורס לומדים כיצד לבצע צילומי סטודיו וכיצד להפוך חללים שונים לסטודיו כיוון שלא לכל אחד יש את החדר הנדרש לכך.

מורה מומחה
קורס צילום בשרון מועבר על ידי מורה מומחה ומנוסה שיש לו כבר ניסיון בהעברת קורסים לתלמידים. המורה מלווה את הכיתה בשיעורים ומלווה כל תלמיד ביציאה לצילומים שלו. למרות שהלימודים הם במסגרת כיתתית, היחס הוא אישי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה