יום שבת, 1 בפברואר 2014

דלתות פנים מעוצבות



צ'ק ליסט לבחירת דלתות פנים מעוצבות
בחירת דלתות פנים מעוצבות היא לא עניין של מה בכך. לצד ההתייחסות לפן העיצובי של הדלת ולחזות שלה, יש גם לקחת בחשבון מרכיבים פונקציונאליים, שיבטיחו, כי ניתן יהיה ליהנות מהדלת המעוצבת במשך שנים רבות וטובות. איך עושים את זה?


רשימת פרמטרים לקחת בחשבון בעת בחירת דלתות פנים מעוצבות
1.      ההיבט העיצובי כמובן שצריך לשחק תפקיד משמעותי בבחירת הדלת. הדלת צריכה להיות מרשימה, יפה, אלגנטית ומעוצבת בסטייל, באופן שיתכתב עם הבית, ושיתיישב עם העדפות הדיירים.
2.      לצד הפן העיצובי שלה, דלת פנים צריכה גם לממש את הייעוד שלה, והוא לאפשר לדיירי הבית להרגיש בטוחים בחללי הבית השונים. וודאו, כי החומרים מהם עשויות הדלתות הם איכותיים ועמידים, כך שהדלתות לא יישחקו מהר מידי ובאופן שניתן יהיה לפתוח ולסגור אותן בקלות רבה.
3.      בהמשך לאמור לעיל, דלתות פנים מעוצבות שלא יאפשרו לדיירי הבית להרגיש שהחדר שלהם הוא הפינה הפרטית שלהם, יחטאו לתפקידן. הדלת צריכה להיות כמה שיותר מבודדת מבחינה אקוסטית, כך שרעש לא יעבור בקלות מהחוץ אל החדר ובכיוון ההפוך.
4.      דלתות פנים מעוצבות לחדר הרחצה חייבות להיות חסינות למים. חדר האמבטיה הוא האזור הרטוב והלח ביותר בבית, והוא עלול להסב נזק רב לדלת שאינה עמידה בפני מים. כמובן שלא כדאי לבחור דלתות פנים מעץ, שהוא חומר רגיש למים, לחדר האמבטיה.

דלתות פנים מעוצבות – לא להתפתות לטרנדים עיצוביים
טרנדים עיצוביים נותנים לנו כיוון ומכתיבים את הטון מבחינת העיצוב העכשווי והמודרני ביותר.
כל זה לא אומר, שאנחנו חייבים ללכת אחריהם בעיניים עצומות. חשוב יותר לבחור דלת שאתם אוהבים, מאשר דלת שאומנם מעוצבת בקו אופנתי ביותר, אך שהיא לא ממש "עושה לכם את זה".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה