יום שבת, 22 בפברואר 2014

חרוזים



מגוון שימושים עבור חרוזים
לכאורה, ניתן להגדיר את החרוזים בצורה פשוטה מאד. חרוז הוא גוש מוצק קטן יחסית, אשר יש בו חור, וניתן להשחיל אותו דרך חוט. אולם. דרך הגדרה זו, אפשר היה לחשוב שהחרוזים הם אחידים ומשתמשים בהם בעיקר לצורך שרשראות. אולם, מי שבוחן את עולם החרוזים מבין כמובן שהחרוזים אינם עשויים ממקשה אחת. מאחר שאפשר למצוא כיום חרוזים במגוון רחב מאד של גדלים, צבעים, צורות, וכמובן חומרי גלם שמהם הם מורכבים - הרי שאפשר להשתמש כיום בחרוזים למגוון רחב מאד של שימושים שונים.

כיצד משתמשים בחרוזים
ראשית, כמובן שהחרוזים משמשים אותנו בשרשראות השונות. כמובן שמעבר לכך, אנו משחילים חרוזים גם בצמידים שעונדים על היד או על הרגל, כאשר ניתן לשלב בין חרוזים לבין חומרים נוספים אשר ישולבו בצמידים ובשרשראות. עם זאת, חרוזים לא צריכים להיות מושחלים רק על בסיס עגול.
על כן, אפשר למצוא את החרוזים גם בתור רכיב מרכזי בעגילים השונים. מדובר לרוב על עגילים שהם בולטים יחסית, כאשר החרוזים יכולים להשתלב ביחד עם חומרים שונים בתוך העגילים עצמם, בדגש על מתכות.
חשוב לציין כי באופן כללי, חרוזים יכולים להשתלב לא רק בתכשיטים. כך למשל, נהוג לשלב היום את החרוזים גם באלמנטים של סריגה ותפירה. כך למשל, אפשר למצוא קולקציות שלמות של בגדים, שבהן משלבים חרוזים. חשוב מאד לציין החרוזים משתלבים הן בבגדים מיוחדים - כמו שמלות ערב ושמלות כלה, אך הם משתלבים היטב גם בבגדים שמיועדים ליומיום.


כל אחד מוצא חרוזים מתאימים
לסיכום, ניתן לראות שכל אחד ואחת מאתנו, יכול למצוא את החרוזים אשר ישתלבו היטב בבגדים שהוא לובש או בתכשיטים שהוא עונד. מאחר שהמגוון הוא רחב כל כך ויש שפע של אפשרויות - אנו בטוחים שתוכלו למצוא את החרוזים היפים והמושכים ביותר שיתאימו לטעמכם האישי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה