יום שני, 10 בפברואר 2014

טיול ג'יפים בפירנאים לחובבי השטח



טיול ג'יפים בפירנאים הפך בשנים האחרונות לטרנד מאד מבוקש בקרב חובבי הטבע והאתגרים, גם לזוגות וחבר'ה צעירים, גם למשפחות עם ילדים וגם לבני הגיל השלישי. הרי הפירנאים הם שרשרת הרים החוצצים בין ספרד לצרפת והם משתרעים בין האוקיאנוס האטלנטי ועד לים התיכון באורך כולל של 450 ק"מ וברוחב מקסימאלי של 100 ק"מ. בתוך ההרים שוכנת נסיכות אנדורה הקסומה המציעה בין שלל האתרים שבה גם מסלולי גלישה לעונת החורף המושלגת.
כיצד לצאת לטיול ג'יפים בפירנאים?
ישנן כמה אפשרויות העומדות בפניכם לעשות טיול ג'יפים בפירנאים. ראשית, אתם יכולים להתארגן בעצמכם או עם עמה חברים ולשכור רכבי שטח במקום ולתכנן לעצמכם טיול בן כמה ימים של טיולי שטח מרהיבים, ראפטינג בנהרות שוצפים, לינה בפונדקים כפריים ציוריים עם הרבה נופים מרהיבים וכדומה. צורה נוספת ומאד מומלצת היא להצטרף לטיולים מאורגנים היוצאים מהארץ לברצלונה ומשם להרים. טיולים אלה מתוכננים בהקפדה וכל שעליכם לעשות הוא ליהנות מהטיול.


הייחוד של הרי הפירנאים
טיול ג'יפים בפירנאים לוקח אתכם ליער העד האחרון באירופה ולנופי טבע עוצרי נשימה. בין ההרים מסתתרים עמקים קסומים ואגמים אלפינים מרהיבים, פארקים ענקיים הכוללים אטרקציות אתגריות רבות ומסלולי טיול רכובים על ג'יפים שלא ניתן להגיע אליהם בשום צורה אחרת. הטיול עובר בין כפרים ציוריים עם מסעדות מקומיות משובחות, שווקים צבעוניים, והוא משלב בין טיולים רגליים קלים ומהנים ובין נסיעות שטח מאתגרות. רוב הטיולים הללו מתחילים ומסתיימים בעיר ברצלונה שגם הביקור בה הוא חוויה מיוחדת במינה.
טיול ג'יפים בפירנאים מומלץ לעשות בחודשי האביב והקיץ או הסתיו ולא מומלץ להגיע להרים בחורף, אלא אם אתם מעוניינים במסלולי הסקי שממוקמים במרומי ההרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה