יום שישי, 31 בינואר 2014

כספת למשרד בטוחה ואיכותית

כספת למשרד- למה זה כדאי?
כספת הפכה לפריט חשוב במשרדים ובבתי עסק. אם עדיין אין לכם כספת, ואתם מתלבטים אם לרכוש אחת, הפסיקו להתלבט. קבלו את כל הסיבות שבעולם להצטייד בכספת.  

5 סיבות להצטייד בכספת למשרד
1)     כספת למשרד היא קודם כל חפץ פרקטי. בתור בעלי עסק או מנהלי משרד אתם וודאי זקוקים לפתרון אחסון של מזומנים ומסמכים חשובים אחרים, שלאף אחד אחר לא אמורה להיות גישה אליהם. עם כספת אתם יכולים להיות בטוחים, שהיקר לכם מכל שמור מכל משמר, מה שייתן לכם שקט נפשי.

2)     אנחנו חיים בעידן שבו ניצבים לא מעט איומי אבטחה בפני משרדים, חברות ובתי עסקים.
גם אם אינכם פרנואידים, עדיף להיות מודעים לסביבה שבה אנחנו חיים, ולהגן על התכולה שיקרה לנו ביותר בעזרת כספת למשרד בטוחה ואיכותית.

3)     בהמשך לאמור לעיל, כספת משמשת גם כאמצעי הרתעה. כאשר העובדים ישמעו שיש לכם כספת במשרד (והם וודאי יידעו על כך בשלב זה או אחר) הם יבינו, כי אתם נוקטים בכל אמצעי הזהירות הקיימים כדי לאבטח את העסק, וכי אתכם, לא כדאי להתעסק.

4)     מעבר להיבטים הפרקטיים, כספת במשרד היא סמל סטטוס. אם היא ממוקמת במרחב המשרדי באופן שאינו מוסתר וחבוי, היא משדרת יוקרה, היא יוצרת למשרד חזות רצינית, היא גורמת לכם להיראות מביני עניין והיא מרמזת לכל הנכנסים בדלת משרדכם, בין אם מדובר בשותפים עסקיים ובין אם בלקוחות, שאתם לא "פראיירים".

כספת כאביזר עיצובי
5)     בעידן שבו העיצוב תופס חלק משמעותי בחיים שלנו, כל משרד עסקי צריך להיות גם פונקציונאלי וגם מעוצב בסטייל. כספת היא אביזר נלווה המשמש כאלמנט עיצובי, המוסיף לעיצוב של המשרד והמשלים אותו. ניתן כיום למצוא כספות העשויות ממגוון רב של חומרים והמגיעות בצבעים שונים, כך שניתן בהחלט להתאים את הכספת לקו שבו עוצב המשרד.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה