יום חמישי, 18 באוקטובר 2012

תיקי מעצבים



למה לקנות תיקי מעצבים ?
כולם מסתובבים עם תיקים – תיקים למשרד, תיקים לים, תיקים לנסיעות תיקים ליציאה בערב וכיוצא באלה. אבל תיקים הפכו כבר מזמן למשהו שמעבר לשימוש הפרקטי שלהם והם נחשבים לפריט אופנה חובה ומחייב. תיק איננו רק אביזר נוח לנשיאת חפצים. תיק הוא אביזר אופנה נחשב ורבים מחשיבים זאת מאד . זו הסיבה כי בחירת תיק צריכה להיעשות כמובן בקפידה רבה תוך התייחסות מלאה גם לצד הויזואלי של התיק ולא פחות חשוב מכך גם להיבט הפונקציונאלי שלו, וההתאמה שלו לצרכים של מי שרוכש אותו .

תיקי מעצבים – העיצוב קובע
מכיוון שתיקים הפכו לאביזר אופנה מחייב וכל אישה שמכבדת את עצמה ורוצה להיראות בחברה במיטבה, הרי שברור היה שמעצבי העל יכנסו לתמונה ויציעו ליין של תיקים מבית היוצר שלהם. הדבר דומה לעיצוב שעונים לגברים, ארנקים, מציתים וכדומה. כל אלה הפכו לאביזרי אופנה יוקרתיים שמעידים על רמת העניין החברתי של בעל האביזר .


 תיקי מעצבים – לכל סוגי התיקים
תיקי מעצבים קיימים בכל הגוונים ולכל המטרות. זה שהתיק מעוצב על ידי מעצב או בית אופנה נחשב לא אומר שלתיק אין שימוש. נהפוך הוא. לתיקי מעצבים תמיד יש ייעוד וזה מה שעושה אתם לכל כך מעניינים. תיקי מעצבים מיועדים לכל סוגי התיקים. יש מעצבים העובדים על תיקים למשרד לגברים ולנשים ויש המעצבים תיקי נשים יוקרתיים למסיבות ואירועים שונים. אחרים מעצבים תיקים רגילים לכאורה, כמו תיקי ים, תיקי נסיעות או תיקי יום יום .

תיקי מעצבים  - חלק מליין שלם של עיצובים
מעצבי העל בעולם אינם מעצבים תיקים באופן ייחודי. עיצוב התיקים נובע אצלם מצורך לספק ללקוחות שלהם ליין שלם של מוצרים מבית מעצב אחד. כך יוצא שהמעצבים עובדים גם על תיקים, גם על ארנקים, חגורות, שעונים וכל אביזר אחר המשלים את המראה הכללי של האדם יחד עם הבגדים והנעלים. תיקי מעצבים הם חלק מליין שלם של אביזרי אופנה ואקססוריז שהמעצבים רוצים להיות מזוהים איתם , ואתם חופשיים לבחור את התיק שמתאים לכם יותר מכל..

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה