יום חמישי, 18 באוקטובר 2012

שולחנות משחק



למבוגרים וגם לילדים : הכל על שולחנות משחק

בין אם מדובר בטורניר ביליארד אנרגטי, במשחק כדורגל סוחף או בתחרות פינג פונג קופצנית, שולחנות משחק מספקים גם למבוגרים וגם לילדים הזדמנות לפרוק אנרגיה ולהנות בחברת האנשים האהובים לנו ביותר. הם מציעים הפוגה של כמה שעות מהעולם שמסביב ומאפשרים לשוחח, לשתות ולאכול תוך כדי משחק. לכן אין זה פלא ששולחנות משחק הפכו פופולריים במיוחד גם בעולם הפקת האירועים .

טורניר באמצע בר מצווה
שולחנות משחק משמשים היום כחלק בלתי נפרד מפעילות במהלך ימי הולדת, מסיבות רווקים ורווקות או כל אירוע חברתי אחר והם אטרקציה מצליחה מאד. בין שולחנות המשחקים שניתן למצוא, להשכיר או לקנות קיימים שולחנות ביליארד הכוללים את כל הציוד הדרוש, שולחנות כדורגל ושולחנות פינג פונג בגדלים ובצורות שונות .
מסיבה סביב השולחן
שולחנות משחק המוצבים באירועים חברתיים מהווים מוקד פעילות מצוין, הן לחברים ותיקים והן להכרות עם חברים חדשים. הם מאפשרים לערוך טורנירים ולהנות תוך כדי משיחה קולחת ומערב חברתי לכל דבר. כשמציבים אותם בבית, הם מאפשרים לשכוח לכמה דקות מכל תלאות היום ולזכות במנה גדושה של אנרגיה מחודשת. בבתים רבים מוצבים שולחנות משחק שונים כחלק מאפשרויות הבילוי המשפחתי של הורים עם ילדיהם וכן למשחק של מבוגרים בינם ובין עצמם ובין הילדים וחבריהם .

איך בוחרים שולחן משחק ?
חשוב לבחור במשחק שכולם אוהבים או לפחות במשחק שקל להסביר את חוקיו לכל אדם, גם אם עדיין לא התנסה בו. כמו כן, מומלץ לבחור בשולחן בגודל מתאים לחלל בו הוא יוצב כדי לאפשר תזוזה של כל המשתתפים במשחק. היום ניתן לבחור בגדלים שונים ובדגמים שונים כך שמשימה זו פשוטה למדי. לבסוף, במידה והשולחן ישמש את כל בני הבית, חשוב לבחור בשולחן שגובהו מתאים לילדים. עכשיו הזמן המתאים לכם לרכישת שולחן משחק כזה או אחר או אולי דווקא השכרה של שולחן כזה רק למטרה חד פעמית לאירוע כזה או אחר שאתם מעוניינים להפיק. אין ספק שבשני המקרים הדבר יוסיף לכולם הרבה הנאה וכיף גדול.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה