יום שני, 15 באוקטובר 2012

גני אירועים בדרום


כך תדעו לבחור גני אירועים בדרום
קיבלתם החלטה חשובה מאד - את האירוע הקרוב שלכם אתם תחגגו בתוך גני אירועים בדרום. הבחירה היא כמובן הגיונית שכן אתם מתגוררים באזור הדרום, וכך גם חלק ניכר מהמוזמנים שלכם, בין אם הם קרובי משפחה, חברים או שותפים לעבודה. בין אם אתם מקיימים אירוע קטן כמו ברית או אירוע עסקי עצום עם מאות מוזמנים, תמיד יש קריטריונים שחשוב לבדוק לפני שאתם בוחרים גן אירועים ספציפי, ויש להתייחס בהתאם לכל פרמטר על מנת לבצע בחירה מושכלת שתשרת נאמנה את האירוע שאתם מתכננים.

מה יש בתוך הגן ?
חשוב לשים לב ולהבדיל בין גני אירועים בדרום שנותנים שירות כולל, לבין גני אירועים בדרום שנותנים לכם רק את השטח עצמו. אין כאן הכרעה מה טוב או לא, אלא מה שנוח לכם. יש גני אירועים שמעניקים לכם שירות מקיף הכולל לא רק את המתחם אלא גם קייטרינג הפועל בתוכו, תקליטן הבית, בר פעיל ואפילו אפשרויות לאטרקציות נוספות. עם זאת, יש מתחמים אשר מציעים לכם רק את השטח עצמו, כשאתם בוחרים את כל שאר המפעילים .

ויש גם המלצות שונות
לעתים כשתפנו אל גני אירועים בדרום אתם תגלו שהם נוטים להמליץ לכם בחיוב על צד שלישי שייתן שירות לאירוע שלכם ( כמו המלצה על חברת קייטרינג, המלצה על תקליטן וכיו"ב ). חשוב להתייחס להמלצות הללו בזהירות מסוימת. זכרו שאתם תמיד חופשיים לבחור את המפעילים השונים בעצמכם, לפי העדפתכם האישית. עם זאת, בהנחה שאין לכם כוח לראיין עוד ועוד נותני שירות, אפשר פשוט לבחור בגן אירועים שנותן לכם שירות כולל .

לבדוק גם את הרישיון
לפני שאנחנו מסיימים, חשוב מאד לבחון לאיזה גני אירועים בדרום יש רישיון בתוקף מטעם הרשות המקומית! לצערנו, קיימת היום תופעה של גני אירועים רבים אשר פועלים ללא רישיון כלל, או שהרישיון שלהם פג תוקפו חשוב מאד לבקש מכל גן אירועים לראות רישיון בתוקף. כמו כן, אפשר למצוא ברשת רשימות מעודכנות של הממשלה בדבר מקומות הפועלים ללא רישיון . 


תגובה 1:

  1. בבואנו לבחון גן ארועים בין אם בדרום ובאופן כללי שיש את הדברים הבאים: רישיון עסק בתוקף- להימנע מבעיות עתידיות. ביטוח- חשוב שהמקום יהיה מבוטח במקרה של חלילה נזק של שריפה, הצפה וכו... שעלולים לסבך אותנו במידה והמקום ניזוק וכבר שילמנו על האירוע.
    רישוי מסודר וכל הניירת יעניקו לכם שקט נפשי.
    מה עוד כדאי לכם לבדוק?
    עשו סיבוב בחנו את המקום, כיצד הוא נראה, עד כמה הוא אסתטי או נקי בחזות ובקישוט. הדברים הקטנים האלה מעידים הרבה פעמים עם מי יש לכם עסק, ואם כדאי לכם באמת לסגור עם בעלי הגן על האירוע שלכם.
    תנו הצצה בשירותים או במטבח, וכמובן- אל תשכחו (במידה וקיים) לגשת לערב הטעימות... :)

    שי | להתחתן בקליק

    השבמחק