יום חמישי, 18 באוקטובר 2012

לינת שטח בדרום



לינת שטח בדרום הארץ – חוויה יוצאת דופן
עם ישראל הוא עם שאוהב את הפינוק שלו – מבתי מלון שמציעים "הכל כלול" ועד למסאג'ים מפנקים וג'קוזי מבעבע, אבל ישנם כאלו שגילו שאפשר גם אחרת. לינת שטח בדרום הארץ מספקת הזדמנות להנות מנופש יוצא דופן, קרוב לטבע ולאדמה ולהכיר אתרים היסטוריים, תנ"כיים ומבודדים. כדי לנסוע לטיול שכזה בדרום הארץ כבר לא צריך לארוז שקי שינה, אוהלים וגזיות, מתחמי אירוח המציעים לינת שטח פזורים לכל אורך איזור דרום הארץ ומציעים את כל השירותים הנדרשים לנופש מהנה .

הקסם מאחורי לינת השטח

לינת שטח בדרום מאפשרת למשפחות, זוגות ובודדים להתנתק קצת ממרדף היומיום המייגע ולטעום חוויה אמיתית של מדבר, טבע ורוגע אמיתי. השינה תחת כיפת השמיים, באוהלים מסודרים ובטוחים, מציעה מרגוע אמיתי לנפש, שמסוגלת לנשום עמוק וללגום את האוויר הנקי כל כך, המחוסן מפני עשן מכוניות, פקקי התנועה והרעש הבלתי פוסק של העיר. זוהי הזדמנות אמיתית להתנתק ולישון טוב, באווירה הכי טבעית שיש.



מה צריך להביא ללינת שטח ?
לינת שטח עצמאית מצריכה רכישה או הבאה של ציוד קמפינג – אוהלים, שקי שינה, ציוד להכנת מזון, אמצעי להדלקת מדורות, קופסאות שימורים או מוצרי מזון עמידים אחרים ועוד. חשוב לדעת שהיום ניתן ללון באורחנים, מתחמי אירוח מסודרים המציעים השכרה של ציוד ללינת שטח או מאפשרים ללון באוהלים המוקמים במקום על ידי בעלי האורחנים. לינה באחד מהמתחמים האלו מאפשר להגיע לדרום בלי לארוז את הבית כולו .

חוויה מיוחדת גם לילדים

לינת שטח בדרום לא שמורה רק לצעירים או זוגות שמעוניינים בהרפתקה מדברית, אלא גם למשפחות עם ילדים. עבור הילדים לינת שטח היא הרפתקה קסומה המחברת אותם לטבע המיוחד של איזור הדרום ומלמדת אותם קצת על הישרדות בשטח - ערך מוסף של לינה בטבע . על כן, אתם יכולים לצאת עם כל בני המשפחה וליהנות מחופשה בטבע הכוללת כמובן לינת שטח בדרום הארץ, שללא ספק תוסיף לחוויות החופשה הרבה הרבה כיף והנאה לכל בני המשפחה או החברים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה