יום שני, 25 ביוני 2012

בניית אתרים


היום בניית אתרים מתאימה לכולם
יש לכם חברה קטנה שנותנת שירות אחד ספציפי, ברמה המקומית. האם אתם צריכים אתר אינטרנט? התשובה אולי תפתיע אתכם - בוודאי שכן! האינטרנט לא שמור היום רק לחברות הגדולות. ההפך הוא הנכון. האינטרנט פתח צוהר חשוב לעסקים קטנים ובינוניים, שיכולים כעת לשווק את עצמם לקהל יעד רחב יותר בארץ. ואף בעולם, בעלויות לא גבוהות מידי, ביחס לאמצעי שיווק אחרים. אתר אינטרנט הוא חלון הראווה האולטימטיבי לכל עסק שמכבד עצמו, ואם גם תדאגו לקידום האתר בצורה מקצועית ובאופן שוטף, סביר להניח שהאתר ייחשף בפני כמויות של גולשים שלא חלמתם להגיע אליהם בעבר.


אפשר גם לבנות אתר קטן
בניגוד לנהוג לחשוב, בניית אתרים לא חייבת להיעשות דווקא עם עשרות דפים וקישורים שונים. היום בתחום של בניית אתרים, יש גם מונח מיוחד הנקרא "מיני סייטים" (Mini Sites). הכוונה היא לאתרים קטנים שלרוב כוללים דף אחד או שניים-שלושה. הרעיון הוא שהאתרים הללו הם יותר כמו דפי שירות שבהם הגולש יכול לקרוא טקסט על העסק, להתרשם מקצת תמונות, ולראות איך יוצרים קשר.

ואפשר גם יותר גדול
אם אתם רוצים משהו מעבר לכך, כמובן שאפשר לפנות לחברת בניית אתרים שתבנה לכם אתר גדול בסטנדרט המקובל. חשוב כמובן לפנות לחברה שלא רק תבצע בניית אתרים, אלא גם תשב אתכם וביחד אתכם תבצע תכנון מקיף של האתר. בתחום של בניית אתרים בולט מאד המשפט "סוף מעשה במחשבה תחילה", והבסיס לכל אתר מוצלח - הוא תכנון מושקע ויסודי על מנת ליהנות אחר כך מפירות טובים בהמשך הדרך.

וכמה זמן לוקח לבנות אתר?
אחת השאלות שמציקות מאד לבעלי עסקים, היא כמה זמן לוקח לעשות בניית אתרים. חשוב להבין שכדאי להתאזר מעט בסבלנות. משך הזמן של תכנון + בניית אתרים יכול לקחת זמן מה, והדבר משתנה בהתאם לדרישות הלקוח. עם זאת, התוצאה בסוף תמיד צריכה להיות איכותית, וצריכה להיות כמובן נקייה מתקלות. בכל מקרה אחרי שלב הבניה, תוכלו לעבור לשלב הבא - הקידום של האתר שלכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה