יום שישי, 15 ביוני 2012

צימרים במצדה


צימרים במצדה - אסור להחמיץ את החוויה

צימרים במצדה הם אולי אחד הדברים השונים ביותר שתתקלו בהם במסגרת חופשות הצימרים שלכם בארץ. אזור הדרום הוא ייחודי על כל צבעיו, גווניו והרוח המדברית הקסומה, הנופים מרהיבים, והאטרקציות קיימות למכביר. צימרים במצדה לא יכולים להותיר את המבקרים בהם אדישים, וביקור במצדה וסביבותיה, מותיר את המבקרים משתעים ומתרגשים למראה הריבוי המעניין של ארכאולוגיה, הסטוריה ואטרקציות במקום.

צהבהב מדברי

צימרים במצדה מציעים את כל הפינוקים שרק תוכלו להעלות על דעתכם, שהופכים את הנופש לנעים, נוח ועוטף. מצדה, הנמצאת בשוליים המזרחיים של מדבר יהודה, היא אתר שאם לא ביקרתם בו עד היום, זה הזמן לעשות כך.

האתר ההיסטורי המרגש הזה, מכיל בתוכו אוצרות ארכאולוגיים וסיפורי גבורה מרשימים, והפך עם השנים לסמל של חירות וגבורה, בעקבות המרד הגדול שהתרחש בו, והסתיים בהתאבדות ההמונית הגדולה ביותר בהסטוריה, כשקנאים העדיפו ליטול את חייהם, מאשר להכנע לחיי עבדות.

מצדה מציעה סיורים במקום הכוללים תצפיות מרהיבות, ביקור במבצר שבנה המלך הורדוס, בארמון המיוחד שלו שנבנה לגובה שלוש קומות, בורות המים, בית הכנסת, בין הקדומים ביותר בעולם, המקווה, מחסני המזון שנשמרו היטב, סוללות הלחימה ועוד ממצאים רבים ומפליאים. כיום ניתן לצפות בהסטוריה של מצדה באמצעות מופע אור קולי מרהיב, ובמקום נערכים גם מופעים וקונצרטים שמומלץ לברר את מועדם, כדי לא להחמיצם.


מצדה והסביבה

צימרים במצדה מציעים, בנוסף למצדה עצמה, אטרקציות רבות כמו טיולי ג'יפים מסעירים, סיורים רגליים רבים, טבילה בים המלח, ביקור בעין גדי, בכפר הנוקדים, בסדנאות קליעת סלים מכות תמרים, סדנאות קרמיקה, אירוח במאהל בדואי עם ארוחה, רקדניות בטן, אפיית פיתות בטאבון ועוד. חמי עין גדי מציעים למבקרים חוויה הוליסטית ממש של גוף, נפש וטבע עם שש בריכות מים חמים המגיעים היישר מבטן האדמה. כמו כן, ניתן לסייר בגן הבוטני בעין גדי, עם שפע צמחייה מרהיבה, שהצליחה להיקלט באדמה המיוחדת של סביבת ים המלח.
 
חוויה מופלאה
אין ספק, כי צימרים במצדה, הינם פסגת המאוויים לנופשים בדרום. האזור הקסום, השלווה המדברית והצימרים המפנקים, הופכים את הנופש למיוחד ומקסים, והצימרים מציעים רמת אירוח מושלמת, מפנקת ונעימה ביותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה