יום שלישי, 19 ביוני 2012

ארנק לגבר


האם אפשר לבחור ארנק לגבר בהתאם לאפנה?

היום לא מעט גברים, הם בעלי חוש אופנתי לא פחות מפותח מזה של הנשים. הגבר של היום מבין שהוא חייב להשקיע בעצמו ובמראה החיצוני שלו, וגברים רבים גם מרגישים יותר בטוחים בעצם כשהם נוהגים כך. על כן, ברור שהיום בחירה של ארנק לגבר היא לא בחירה של מה בכך. ארנק לגבר צריך מצד אחד להיות נוח במיוחד לשימוש ופרקטי, אך מצד שני לא להיות ארנק פשוט וכעור. הארנק הולך איתכם  צמוד צמוד לכל מקום, ורצוי שהוא יתאים לאופייכם וטעמכם האישי. אז מה הם הקריטריונים לבחירה של ארנק לגבר?

מה אתם עומדים להכניס בתוך הארנק שלכם?

דבר ראשון, כשאתם בוחרים ארנק לגבר, אתם חייבים לשים לב לגודל של הארנק. אבל איך בוחרים את הגודל המושלם לצרכים שלכם? קחו בחשבון שרוב הגברים נוטים לקחת את הארנק שלהם בכיס המכנסיים, ולא בתיק, כמו הנשים, ולכן ארנקי הגברים לרוב קטנים יותר מארנקי הנשים המשמשים ליומיום. כדאי גם לשים לב כמה פריטים אתם עומדים לשים בתוך הארנק - כמה כסף, כמה תעודות, כמה כרטיסים וכיו"ב, וכך לראות מהו הארנק שיתאים לתכולה שלכם.



לבחור ארנק לגבר שיהיה עמיד

בבחירת ארנק לגבר, חשוב מאד לשים לב לעמידות של הארנק. בניגוד לנשים, שמחזיקות לעיתים כמה ארנקים שונים בעת ובעונה אחת, הרי שלרוב הגברים יש אך ורק ארנק אחד, והם עושים בו שימוש תכוף. לכן, חשוב מאד לבחור ארנק איכותי שיוכל לשמש אתכם לכמה שנים ברצף, מבלי שיישחק או יקרע, חלילה. הפתרון הוא לבחור ארנק לגבר מעור איכותי, או מחומרים מלאכותיים כמו אלומיניום, שנחשבים לעמידים ביותר, וישמשו אתכם לאורך זמן בצורה טובה מאד.

וכמובן לבחור ארנק לגבר עם מראה יפה

הקריטריון האחרון לבחירה של ארנק לגבר, הוא כמובן המראה של הארנק. בסופו של דבר אתם תמצאו כמה ארנקים איכותיים בגודל הרצוי, והכל יצטמצם לשאלה של הטעם שלכם. חשוב לציין, שכאן אין נכון או לא נכון, והבחירה צריכה להיות מבוססת לחלוטין על הטעם האישי שלכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה