יום שישי, 30 בדצמבר 2011

קורס צילום למתחילים

 
קורס צילום למתחילים מיועד לכל חובבי הצילום. בעידן המצלמות הדיגיטאליות והמשוכללות, ולאור העובדה שבכל טלפון סלולארי קיימת מצלמה - כולם אוהבים לצלם! זה נראה פשוט, צריך רק ללחוץ על הכפתור, אך אין זה פשוט כפי שזה נראה. כדי להגיע לתמונות באיכות טובה יש להכיר את עולם הצילום ולהכיר טכניקות שונות של צילום. קורס צילום למתחילים יכניס אתכם לעולם הצילום, אחרי הקורס התמונות שלכם יהיו הרבה יותר איכותיות, ברורות ויפות.


 קורס צילום למתחילים - שלוש סיבות שישכנעו אתכם ללמוד צילום

קורס צילום למתחילים ילמד אתכם להכיר היטב את המצלמה שלכם. בקורס יסבירו לכם על כל כפתור ועל תפקידיו השונים. תלמדו על הפונקציות השונות העומדות לרשותכם במצלמה הביתית, מתי ואיך כדאי להשתמש בהן.

קורס צילום למתחילים


בעידן הדיגיטאלי המצלמות הן קטנות, פונקציונאליות ונוחות לנשיאה. בכל קורס צילום למתחילים תתבקשו לקחת אתכם את המצלמות למקומות רבים ולצלם ולצלם ולצלם... בין התמונות הרבות ודאי תצליחו לצלם גם תמונות איכותיות. משיעור לשיעור תרגישו כי רמת הצילום ואיכות התמונות עולות מיום ליום.

אחרי קורס צילום למתחילים לא תעשו יותר שימוש קבוע בפלאש. צלמים חובבים מרבים להשתמש בפלאש באופן קבוע, אך לא אתם.קורס צילום למתחילים ילמד אתכם להשתמש בכל האופציות הידניות העומדות לרשותכם במצלמה ולנצל כל מצב של אור להפקת תמונות איכותיות. 


 קורס צילום למתחילים - מה בין צילום מקרו לצילום תקריב

 צילום מקרו הוא צילום של עצמים קטנים, חלק מאובייקט גדול, שעדשת מצלמה סטנדרטית לא מאפשרת גישה אליהם. כדי לצלם צילום מקרו נדרשת טכניקה של שבירת המרחק בין עדשת המצלמה לבין האובייקט המצולם כדי שהתמונה תצא חדה וברורה.

צילום תקריב הוא צילום של אובייקט צילומי מקרוב. צלמים רבים, בניהם גם צלמים חובבים שולטים בטכניקה של צילומי תקריב.



צילום מקרו - הוא הצילום הנחשב לצילום האומנותי ביותר ודורש מיומנויות מיוחדות. בכל קורס צילום למתחילים תלמדו להכיר את הטכניקות הייחודיות לצילומי מקרו ולתרגל צילומים בשיטה זו. 




יום רביעי, 21 בדצמבר 2011

פתיחת מזל


פתיחת מזל

מרגישים תקועים בחיים?  תכנונים שלכם לא יוצאים אל הפועל? אין לכם מזל בכלום? אולי הגיע הזמן לעשות פיתחת מזל! מסתבר כי אם יש עלינו עין הרע או חסימה אנרגטית אחרת, חייבים לבצע פתיחת מזל אצל מומחה במיסטיקה. 

הרי לכל דבר יש סיבה ושום דבר לא מקרי והאחראיות על חיינו מוטלת בידינו. פתיחת מזל יכולה להתבצע במספר רב של דרכים: קבלה יהודית, טקסים מיסטיים, קמעות, טבילה במקווה, עופרת וכן הלאה.  דרכים אלה משתנות מאדם לאדם, מאופי החסימה האנרגטית ממנה סובל האדם וכן על פי סגנונו ודרכו של המיסטיקן. מרביתם נעזרים במפה אסטרולוגית של האדם וממליצים לאדם החסום לעבור יחד עם פתיחת המזל גם תהליך טיפולי אחר בכדי לברר את מקור הבעיה האמיתי ולהאיר את דרכו בחיים. 

פתיחת מזל - התהליך

הליך של פתיחת מזל במקרים של עין הרע יכול לסייע לנו בתחומי חיים רבים: מציאת בן/בת הזוג, בעיות פריון, פרנסה, קריירה, לימודים, בעיות כספיות, רכישת נכס וכו'. בעת תהליך זה המיסטיקנים בודקים את כל הקודים האישיים של האדם: תאריך הלידה, שם פרטי ושם משפחה ושמות ההורים. לאחר מכן הם מנסים לאבחן מהיכן נובעת הבעיה ואיזה חלק מהגוף האנרגטי שלנו נפגע. 

את המקום "הפגוע" הם מרפאים (מרפדים בגבס) כמו באיבר שבור, במטרה ליצור מעטפת חיצונית שתביא לאיחוי פנימי של נפש האדם. הליך של פתיחת מזל הוא אינדיווידואלי ויכול לקחת כמה דקות ויכול לקחת כמה חודשים ואפילו שנים. לעיתים אפילו מדובר בהליך כואב מבחינה רגשית.


פתיחת מזל באסטרולוגיה

פתיחת מזל באסטרולוגיה זהו תחום המציע לנו אפשרות לקחת את גורלנו בידינו ולצאת לדרך טובה יותר בחיים. באמצעות מומחים באסטרולוגיה המבצעים עבורנו הורוסקופ אנרגטי מיוחד אפשר להבין טוב יותר מאין נובעות הבעיות, אילו כלים עומדים לרשותנו כדי להתמודד איתם ובאיזה דרך מומלץ לנו לבחור. 

לעיתים קורה שהאסטרולוג רואה כי מספר הבית שלכם או בית העסק כולל בתוכו אנרגיה שלילית ובאמצעות החלפת מקום (משנה מקום משנה מזל) תוכלו להיות הרבה יותר בריאים, מאושרים ומעושרים. 

פתיחת מזל בקבלה 

דרך נוספת לפתיחת המזל שלנו היא הדרך שמציעה הקבלה. בישראל ישנם מומחי קבלה רבים העומדים לרשותנו בדיוק למצבים כאלה, כאשר אנו חשים תקועים, שליליים וחסרי מזל. ביכולתם לאבחן במדויק את מקום הבעיה ולתת לנו עצות שימושיות למימוש עצמי. בין ההמלצות: קריאה בפרקים מסוימים בתהלים, מתן צדקה הדלקת נרות לצדיקים (בפרט לרבי מאיר בעל הנס), טבילה במקווה, קמעות או אפילו שינוי השם.

יום רביעי, 14 בדצמבר 2011

תא צילום לחתונה


אטרקציות לחתונה הפכו היום לחלק בלתי נפרד מכל שמחה וחגיגה. האטרקציות רבות ומגוונות, החל מאטרקציות המתאימות לקבלת הפנים ועד לאטרקציות למעגל המצומצם של זוג המתחתנים.

ישנם זוגות שלא מוכנים לוותר על כניסה מרשימה, על פסנתר כנף לבן למשל, וישנם זוגות המעדיפות להשקיע באטרקציות לאורחים. בפני החוגגים עומד עולם שלם של אפשרויות ודרכים לשמח את האורחים: החל מאטרקציות מוסיקליות ועד לאטרקציות קולינאריות. מרבית הזוגות המתחתנים נוהגים לשלב בין כמה אטרקציות בכדי להעניק לערב אפיון יחידי ומרגש. אחת האטרקציות הזוכות למרבית תשומת הלב כיום הוא תא צילום לחתונה. 



מה זה תא צילום לחתונה ?

תא צילום לחתונה זהו בדיוק הדבר שעובר לכם בראש – תא המוצב כמעט בכל קניון ואתר בילוי המציע לכל אחד מאיתנו להצטלם בכל פוזה שרק נרצה ולקבל לידינו את התמונות תוך שניות ספורות. להבדיל מתא רגיל, בעל רקע אחיד ומשעמם – תא צילום לחתונה מציע מגוון עשר של אביזרים ורקעים לצילום. בין האביזרים הפופולאריים: כובעים, צעיפים, צמידים, מסכות וכו'. אפשר להצטלם לבד ואפשר בקבוצה של חברים, כאשר עם סיום הצילום כולם יקבלו תמונה - מזכרת מהאירוע. את התא ניתן להציב במרכז האולם או החלל ואפשר להציבו בפינה אליה יגיעו כל המעוניינים להצטלם.

מה מיוחד בתא צילום לחתונה ?

מה שמיוחד בתא צילום לחתונה זו החוויה הרומנטית שהוא מציע למוזמנים ולזוג המתחתן.
הרי חתונה הוא אירוע רומנטי וכדאי שכל האורחים ירגישו כך, ולא רק הזוג עצמו. לכו תדעו, אולי בזכות הצילום המרגש והקסום הזה תוכלו לקרב בין שני לבבות ולהעניק לעוד זוג בישראל אפשרות להתחתן כדת משה וישראל. 

תא צילום לחתונה


למעשה, תא צילום לחתונה מחליף את המגנטים הנדושים שכיום רואים בכל חתונה ומאפשר לקבל תמונה הרבה יותר מלהיבה וייחודית.

תא צילום לחתונה עם תוספות 

תא צילום לחתונה יכול להיות האטרקציה היחידה באירוע ויכול להיות גם אטרקציה נלוות לכניסה מרשימה, לקבלת פנים ולחופה. מה שכן, תמיד קיימת אופציה לשדרג את חוויה הצילום על ידי בחירת קונספט: שטיח האדום כמו בהוליווד (לפני התא נפרש שטיח אדום ודיילות מלוות לתוך התא כל המבקש להצטלם), ואן של להקת מתופפים (תא בצורת מכונית אליה ניתן לעלות, לשמוע מוסיקה ולהצטלם) וכדומה.

אפשר גם לשדרג את התא עם צילום וידאו (צלם או מצלמה עצמאית המשולבת בתא) בכדי לצלם ברכות ואיחולים של כל החוגגים.


צילום הריון



צילום הריון הוא הנצחת המצב הקסום שהגוף שלנו, הנשים, מתברך בו. נוצר בתוכנו יצור חי ונושם הגדל ומתפתח מעובר קטנצ'יק לתינוק עגלגל ומקסים, טהור וזך. בתקופת ההיריון הגוף שלנו עובר המון שינויים חיצוניים ופנימיים ולא תמיד קל לנו להתמודד עם המראות החדשים של גופינו... 

אם נסתכל לרגע מהצד, נראה שהריון זה הדבר הנשי ביותר שיכול להיות. העגלגלות הזו הנושאת בתוכה בשורה, המביאה עימה חיים, זה הדבר הקסום ביותר שאפשר רק לדמיין. הצילום בהריון יכול לעזור לך לחזור להרגיש נשית, נחשקת ויפה כמו שחשת לפני ההיריון. צילום הריון יבליט את החיים שבך.



צילום הריון – תשעה חודשים של אושר

צילום הריון מתעד את תשעת החודשים המרגשים ביותר בהם את מגדלת בתוכך יצור מדהים. הצילום מתבצע על ידי צלמת מקצועית, היודעת לגלות טפח ולכסות טפחיים. גם אם את לא חטובה ויפה מספיק לטעמך הצלמת תדע להתמקד בזוויות הנכונות ולצלם את המקומות הנכונים ואחר כך ניתן לעבד בתוכנת פוטושופ את כל הנקודות הדורשות תיקון.

צילום הריון הוא הזדמנות מצוינת לקחת פסק זמן של מספר שעות ממרוץ החיים ולעשות משהו מפנק בשביל עצמך. ליצור לך מזכרת שתישאר אתך לכל החיים. הצילום בהריון נעשה באווירה נינוחה בסטודיו מפנק. זו חוויה מרגיעה ומעשירה  התורמת לחיבור בין הנשיות שלך לרגש שלך. בין ההיריון לנשמה. 

צילום הריון ניתן לעשות בשילוב עם בן הזוג ואפילו עם המשפחה והילדים (במידה וזהו לא הריון ראשון כמובן).

צילום הריון – כללי הזהב להצלחת הצילום

כלל ראשון והכי חשוב: לבוא טבעית ונינוחה. צילום הריון יכול לצאת גרוע ויכול לצאת מדהים! הכול תלוי בך. ככל שתהיי יותר טבעית וזורמת, כך התמונות יצאו מוצלחות יותר.

כמו כן, בצילום הריון מומלץ לבוא טבעי גם במראה. איפור טבעי ולא כבד מידי יכול לתרום להרגשת הקלילות לה אנו זקוקים בתמונה.

צילום הריון


זמן הצילום האידיאלי הוא בין שעתיים לשלוש שעות, בזמן זה ניצור לך אלבום מפנק העוסק כל כולו בנשיות המדהימה שלך המתפרצת ממך בתקופה קסומה זו, תקופת ההיריון.




יום שבת, 10 בדצמבר 2011

קידום אתרים בחו"ל


מה כבר לא נאמר על קידום אתרים, מדובר ב"כלי הנשק" המתקדם ביותר כיום בתחום האינטרנט. עם כל הכבוד לתחום של קידום האתרים בארץ (ויש כבוד) קידום אתרים בחו"ל הוא עסק שונה לחלוטין.

מדובר על נתח שוק עצום, פי כמה וכמה מהשוק הישראלי. קידום אתרים בחו"ל מאפשר לכם להגיע למקומות שלא חלמתם להגיע אליהם, חשיפה חסרת תקדים בעוצמתה. היתרון הגדול בתחום של קידום אתרים בחו"ל הוא שבאמצעות השקעה כספית סבירה, ניתן להגיע לחשיפה מרבית.  כיום ניתן לנסח חוזה קידום אתרים עם תשלום לפי יעדים. כך תבטיחו שתשלמו רק במידה וחברת הקידום תעמוד ביעדים המאתגרים.

ניתן לומר בפה מלא, שקידום האתרים גרם למהפכה של ממש בתחום של שיווק גלובלי. כיום לא מספיק לבנות אתר מעוצב עם תוכן איכותי, פשוט משום שאף אחד לא ייכנס לראות אותו. כל חברה שיש ברשותה אתר מחזיקה לפחות מקדם אתרים אחד על מנת שיגרום לחשיפה מרבית עבור החברה. 

התחום של קידום  האתרים מגלגל לא מעט כסף ובצדק. מיטב המוחות מתקבצים על מנת לחשוב איך ניתן לקדם את האתר בצורה אפקטיבית יותר. התקדמות לתחום של קידום אתרים בחו"ל היא ללא ספק קפיצת מדרגה שיווקית עבור חברות ישראליות רבות.

בסופו של דבר ניתן להסתכל על קידום אתרים כעל שפה. כמו בכל שפה גם בקידום אתרים יש כללים וחוקים ברורים. החכמה היא לשכפל את ההצלחה בשוק המקומי לחו"ל. זה דורש השקעת משאבים רבים יותר (כותבי תוכן דוברי אנגלית שפת אם למשל) ועבודה יסודית לאורך זמן – אך זה משתלם.
להבדיל מהשוק המקומי המצומצם, קידום אתרים בחו"ל מאפשר גישה לשוק בעל פוטנציאל כספי בלתי מוגבל. קידום אתרים הוא הרי מקצוע של ממש (ולכן יש להתרחק משרלטנים). רבים עדיין לא מבינים את מגוון האפשרויות והפוטנציאל של קידום אתרים - ואם הם לא יתעוררו בזמן הם יופתעו לגלות שהם "איחרו את הרכבת".

מי מכם שמבין את מוגבלות השוק המקומי, יהיה חייב להבין בסופו של דבר כי קידום אתרים בחו"ל הוא האתגר האמיתי לטווח רחוק. מי שיסתכל אפילו רחוק יותר, יבין כי הפוטנציאל הגדול ביותר טמון בשוק הסיני הרחוק (אך זה כבר נושא למאמר אחר). לכן מומלץ להתעניין בתחום, לבדוק ביצועים של מקדמי אתרים בתחום, להשיג כותבי תכנים מחוננים ולמצוא אנשי שיווק מיומנים.