יום שבת, 25 ביוני 2011

מאסטר שף ילדים


מאסטר שף ילדים

כל מי שמעודכן, כבר הספיק להכיר את תכנית הריאליטי המרשימה – מאסטר שף. אלפי אנשים הגיעו בעונה הקודמת כדי להתמודד על תפקיד מאסטר שף, בתכנית הבישול הכי מעניינת, זו שהצליחה לכבוש את המדינה כולה. מאסטר שף, זו סדרת ריאליטי בה אנשים אלמוניים, מגיעים אליה רק בזכות הכישרון והאהבה שלהם לעולם הבישול. כאשר מדובר בבישול, אין מדובר במאכלים סטנדרטיים, אלא מדובר על מאכלי שף קולינאריים משובחים ביותר.



המשימות דורשות מן המשתתפים להכין מטעמים ומעדני גורמה ייחודיים, בשילוב של ניסיון, יצירתיות ומקוריות, וכן שילוב מתאים של טעמים שיהיו לשביעות רצונם ומתאימים לחיכם של הבוחנים בתחרות – השפים הבולטים ביותר במדינה.

הפורמט הפך להיות להצלחה סוחפת, ומשום כך נולדה לה תכנית בת של המקור – מאסטר שף ילדים, הלא היא התכנית דלישס שתעלה בערוץ הילדים.

מהי מאסטר שף ילדים?

כמו התכנית מאסטר שף המוכרת, מאסטר שף ילדים מונעת על ידי אותו הקונספט המרכזי. מאסטר שף ילדים הינה תוכנית בישול בשילוב של אלמנט הריאליטי, בה השפים שיתמודדו על התואר מאסטר שף יהיו ילדים. הילדים יכינו מאכלים על פי ההנחיות, יבשלו ויאפו, ויצטרכו להוכיח כישורים יוצאי דופן, במיוחד בהיותם ילדים. הליהוק לתכנית זו מעט יותר מורכב, מפני שיש לאתר ילדים שלא רק נהנים ויודעים להכין אוכל מוצלח, אלא צריכים לעמוד בפני הלחץ והמתח הכרוכים בהופעת ריאליטי בטלוויזיה, להיות בוגרים דיים בכדי להתבטא ולהיחשף.

מאסטר שף ילדים צפויה להיות עונה משמעותית, מפני שזו תהיה לרענון בשידורי הצפייה בטלוויזיה. על פי רוב, תכניות לילדים מתאימים לקהל היעד – ילדים. אולם במקרה של מאסטר שף ילדים, צפויה התעניינות גבוהה, משום שילדים מבשלים, זהו דבר יוצא מן הכלל, מפתיע ומרשים, כזה שכולם יהיו חייבים לראות כדי להאמין.

השראת התוכנית - מאסטר שף ילדים

את הרעיון המקורי לקיומה של התוכנית מאסטר שף ילדים שאבו מתוך מגמה של סדנאות בישול לילדים בשנים האחרונות שנרשמה להצלחה מעניינת למדי. מגוון של חוגים, שיעורי לימוד וקייטנות של בישול התמלאו בילדים עד אפס מקום. מעבר לכך שלימודי בישול הפכו לחוויה יצירתית מהנה ומעניינת, בישול בקרב ילדים נמצא אף כתחום המסייע להתפתחות, וליצירה שהיא מפרה ומרגיעה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה