יום שבת, 25 ביוני 2011

אקסטרים מייקאובר


אקסטרים מייקאובר

תכנית השיפוצים האמריקאית של רשת ABC, אקסטרים מייקאובר מגיעה בקרוב אל ערוץ 10 בגרסה ישראלית מחודשת. יבואה של סדרת הריאליטי בהפקתה של חברת "דרסט הפקות" צפויה להעניק לצופים בישראל טעימה מאחת מבין סדרות הריאליטי המוכרות, האהודות והמוערכות ביותר בארצות הברית מזה כבר כמה עונות מעולות, החל משנת 2003.

חובה לראות את הסרטון במלואו!



מה בתכנית אקסטרים מייקאובר?

תכנית הריאליטי אקסטרים מייקאובר איננה ככל תכנית שיפוצים, בכל תכנית צוות אנשי המקצוע בענפי הבנייה, מגיעים אל ביתה של משפחה אמריקאית דלת יכולת כלכלית, בעלת בית הדרוש לשיפוץ. דיירי הבית נדרשים לצאת ממנו למשך 7 ימים מלאים. במהלכו של השבוע, צוות אקסטרים מייקאובר המונה בו אדריכלים, מעצבי פנים, קבלני בניין, נגרים, ועוד, מתחילים בהריסתו של הבית ובהקמתו מהיסוד.

תכנית הריאליטי אקסטרים מייקאובר מציגה את מצבי הלחץ בהם נתונים העובדים במהלכו של שבוע העבודה הגדוש משימות והאינטנסיבי. עניינים בלתי מתואמים ומתוכננים שנגרמים במהלכם של שיפוצי הבית יוצרים מתח ועניין, והצופים בבית אף יכולים לשאוב מכך טיפים ממיטב אנשי המקצוע בדבר השיפוץ האישי.

בתומו של התהליך, אין דבר יותר מעורר התפעלות מאשר המפגש בתוצר הסופי של אקסטרים מייקאובר. בכל פרק, השלב האחרון, בו מפגישים את בעלי הבית עם ביתם המחודש, זהו הרגע המרגש ביותר, רגע טלוויזיוני של תכנית ריאליטי במיטבה, שגורם לכל צופה לשמוח יחד עם המשפחה בגלל המתנה החדשה שקיבלה.

אקסטרים מייקאובר בקרוב בישראל

בימינו עדיין מתכוננים לקראת העלאת התכנית אקסטרים מייקאובר בישראל. התכנון הוא לשמר את הפורמט, ולהציג את השיפוץ האידיאלי בכל שלביו גם בעבור מספר משפחות ישראליות בעלות קשיים כלכליים. בישראל, לא קשה לאתר בתים רעועים הזקוקים לשיפוץ, תנאי החיים בארץ אינם מאפשרים למשפחות קשות יום את המותרות של שיפוץ ועיטורו של הבית נוכח לחצי חיי השגרה העמוסים.

קהל הצופים בבית יכולים להזדהות דרך המסכים עם המשפחות, לגלות חמלה וסימפטיה, דבר שהוא בעל מסר חיובי ביותר בהשוואה לתכניות ריאליטי אחרות. אקסטרים מייקאובר היא תכנית הפועלת למטרת עשיית מעשים טובים לאלו שזקוקים לכך. דבר זה יהיה ראוי להערכה, על אף שאנו יודעים ומכירים בכך שזוהי הפקת טלוויזיה המרוויחה מכך את תגמוליה המכובדים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה