יום שני, 16 במאי 2011

טיול מאורגן לסרילנקה


אחד האיים הטרופים הקסומים בעולם הוא ללא ספק האי סרילנקה – אי של מטעי תה וקוקוסים, חופים בתוליים קסומים וג'ונגלים פריים המשמשים למקום מגוריהם של אלפי זני חיות נדירות. האי ממוקם ליד החוף הדרום מזרחי של תת היבשת ההודית ונחשב ליעד תיירותי פופולארי, הן במסגרת של טיול עצמאי והן במסגרת של טיול מאורגן לסרילנקה.

בתקופה הקולוניאלית הוא קיבל את השם "ציילון" והתפרסם בעולם בזכות סוגי התה המשובחים הגדלים באזור. מרקו פולו הגדיר אותו כאחד האיים הטובים בעולם, ונראה שהוא גם לא טעה. כיום, מיליוני תיירים פוקדים אותו מידי שנה, תוך שהם מוצאים בו גן עדן קסום וייחודי במינו. 



התקופה המומלצת לביקור באזור היא בחודשי דצמבר עד מרץ, בחוף המערבי, ובחודשי מאי עד ספטמבר בחוף המזרחי, אך בתקופות הנחשבות לפחות תיירותיות אפשר לקבל הנחות וליהנות משקט ושלווה.

טיול מאורגן לסרילנקה – ההיסטוריה של האי

סרילנקה התגלה לעולם במאה ה- 6 לפני הספירה כאשר החל משנת 200 לפני הספירה התפתחה בה תרבות וחברה הסינהאלית. במאה ה- 16 לספירה היא נכבשה על ידי פורטוגזים ומאוחר יותר על ידי הבריטים שהפכו אותה לאחת מקולוניות הרבות של הממלכה. רק באמצע המאה ה- 20 קיבלה המדינה עצמאות ושינתה את שמה מציילון לסרילנקה. האתרים ההיסטוריים של המדינה מרוכזים בלב האי והם מתועדים באמצעות מקדשים מרהיבים רבים.

טיול מאורגן לסרילנקה – חופים בתוליים וג'ונגלים פראיים

טיול מאורגן לסרילנקה מציע לכל המטיילים לבקר ולהתפנק על אחד מחופיה הבתוליים של האוקיינוס ההודי החמים או להתרשם מאוצרות הטבע של הג'ונגלים הכוללים כ- 100 סוגי יונקים, כ- 250 סוגי פרפרים, קרוב ל- 500 מיני ציפורים וקרוב ל – 100 סוגים נחשים.

טיול מאורגן לסרילנקה


בסרילנקה זהו לא מחזה נדיר לראות לטאות ענק חוצות את הכביש, להקות פרפרים עוברות במפתיע מעל הראש וכמויות אדירות של קופים, תנינים, צבים ונמיות בכפרים וברחובות הערים. גם את עדרי פילי הבר, הנמרים הם אינם מחזה נדיר.

טיול מאורגן לסרילנקה – לאוהבי טיולים אתגריים

טיול מאורגן לסרילנקה שופע פעילויות אתגריות וטיולים בטבע, הוא הדבר המומלץ לכל מי שנפשו חשקה להרגיש את עוצמתו של הטבע הפראי. זוהי מדינה טרופית טיפוסית המציעה מגוון רב של פעילויות אתגריות: פעילות ימית כגון שייט ימי, גלישת רוח וסקי מים, שייט בנהרות, טיפוס הרים על פסגת הר אדם (בגובה של 2,224 מ'), חצייה של רמת הורטון פליינס, טראקים בג'ונגלים או טיול ג'יפים ביאלה ווסט, אחד הפארקים הלאומיים היחידים בסרילנקה כמו גם המרהיבים ביופיים בעולם. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה