יום שלישי, 10 במאי 2011

מיסטיקה ואסטרולוגיה

עוד בימי קדם, מיסטיקה ואסטרולוגיה שימשו את בני האנוש. בתנ"ך, בספר בראשית, מסופר כי אלוהים מלמד את אברהם, העברי הראשון, את תורת הכוכבים. מאז ועד היום האסטרולוגיה והמיסטיקה משמשות אנשים רבים השואפים לחיות חיים רוחניים, בעלי משמעות וסיפוק. באמצעות המיסטיקה יכולים אנשים רבים להתחבר אל החלק הרוחני שבהם, אל הנשמה.  


מיסטיקה ואסטרולוגיה -  הדרך לחיים מאושרים

  • מיסטיקה זו מילה ביוונית שפירושה הסתרה. תורת המיסטיקה היא החיפוש אחר הנסתר ביקום הפיזי.

מיסטיקה ואסטרולוגיה
  • בעידן המודרני, אנשים רבעים אשר נמצאים במרוץ החיים ומרגישים כי הם שקועים בתוך העולם החומרי, מחפשים דרך איך להגיע לשלווה, לרוחניות, לעולמות עליונים ועשירים ופונים אל התחום של מיסטיקה ואסטרולוגיה.
  • מיסטיקה ואסטרולוגיה הם תחומים המקובלים במסורת היהדות. תורת הקבלה עוסקת בתחום האסטרולוגיה ויכולה לעזור לבן האנוש למצוא את הדרך הנכונה בחייו ולהצליח בתחומים רבים כמו פרנסה זוגיות, קריירה ועוד.

  • בעידן המודרני אסטרולוגיה היא כלי העוזר לניבוי העתיד. אומנם, לפי המסורת היהודית יש בחירה חופשית והאדם עצמו בוחר לו את הדרך ומשפיע על גורלו, אך גם בתורת הקבלה אנו עדים לכך כי באמצעות מיסטיקה ואסטרולוגיה נוכל ללמוד מהן הבחירות הנכונות בחיינו.


מיסטיקה ואסטרולוגיה - עולם רחב בעל תחומים מגוונים

תורת המיסטיקה היא עולם גדול ורחב המכיל בתוכו תחומים שונים ומגוונים. נביא סקירה קצרה אודות התחומים הנפוצים.

  • אסטרולוגיה - אסטרולוגיה היא תורת הכוכבים. מיקום הכוכבים בזמן לידתו של האדם משפיעים על מהלך חייו ועל גורלו. באמצעות תורת האסטרולוגיה אפשר ללמוד על האופי של האדם, על יכולותיו, לכוון את דרכו בחיים ואפילו לסייע לו בבחירת בן זוג לחיים.

  • תקשור - תקשור הוא תחום העוסק ביצירת קשר עם גורמים הנמצאים מחוץ לעולם הפיזי. המתקשר ניחן בכישורים מיוחדים המסייעים לו בעת התקשור. אפשר לתקשר עם גורמים שונים. יש המתקשרים עם נשמות נפטרים, יש עם מלאכים ועוד.

  • נומרולוגיה - נומרולוגיה היא תורת המספרים. מומחי הנומרולוגיה טוענים כי בתאריך לידתו של האדם חבויים מספרים, תדרים ואנרגיות המשפיעים על חייו. הודות ליכולת פענוח המספרים, יודעים המומחים לנתב את בני האדם ולכוון אותם בדרך הנכונה. 

תגובה 1: