יום שלישי, 10 במאי 2011

קורס טארוט באינטרנט


בתקופה בת זמננו, חיי השגרה הפכו להיות יותר ויותר לחוצים ודחוסי החלטות. לא פשוט לסמוך על עצמך בכל החלטה, לדעת לאן היא תוביל, האם לטוב או לרע? לכן יותר ויותר אנשים מחפשים עוד דרך לדעת האם הם עושים את הבחירה הנכונה. 
 
בעבר נהגו לחשוב, בעיקר בתרבות המערבית, כי קלפי טארוט נועדו לחזוי העתיד, אולם כיום הם נתפסים יותר כדרך להסתכלות פנימה, להבין את עצמך ואת היכולות הצפונות בך דרך הקלפים, כמו זכוכית מגדלת לנפש שלך, הנועדה לבחון את התשובות לשאלות בדרך כנה ואמיתית.



קורס טארוט: הסבר קצר
חפיסת קלפי טארוט מונה בד"כ 78 קלפים, ישנן אלפי סוגים של חפיסות טארוט אך המסורתית מחולקת לשני חלקים – "הארקנה הגדולה" הכוללת 22 קלפים, ישנם קוראים בקלפים המייעצים איתם בלבד.  

החלק השני הוא "הארקנה המשנית" או "הארקנה הקטנה" הכוללת 56 קלפים המחולקים לארבעה סדרות של 14 קלפים: סדרת המטות, סדרת הגביעים, סדרת החרבות וסדרת המטבעות. הקריאה בקלפי טארוט התפתחה במאות ה-18 וה-19 וצברה פופולריות גדולה מאז ועד ימינו.

קורס טארוט באינטרנט: למי הוא מיועד?
לא צריך להיות אדם עם יכולות על טבעיים כדי ללמוד לקרוא בקלפי טארוט. קורס טארוט באינטרנט מומלץ לכל מי שיש בו אהבה לזולת, לעצמו, הבנה ואמפטיה ועם הזמן יגלה שזה מחדד את היכולת התקשורתית עם אנשים אחרים. הקלפים עוזרים לתהליכים מסוימים בדרך החשיבה להיות יותר גלויים ופתוחים וכך מקרבים בינכם לבין האדם לו אתם פותחים בקלפים. 

את הקלפים ניתן לשאול כל מה שעולה על רוחכם: משאלות על זוגיות, בחירה בקריירה, פתיחת עסק, מעבר דירה ועד שאלות הקשורות יותר בנפש, חוסר מוטיבציה, בריאות ועוד. 

קורס טארוט: עניין של תרגול
קורס טארוט באינטרנט אמנם נותן לכם את הכלים לקריאה בקלפים אולם כדי להיות קורא בקלפים מקצועי מה שדרוש לכם זה הרבה תרגול. חוץ מלזכור מה כל קלף מייצג, שזה אחלה תרגיל לזיכרון  אך ממש לא העיקר, חשוב להבין את המשמעויות הרבות של כל קלף בהקשר הנכון לכן הכרחי לתרגל כמה שיותר. 

קורס טארוט באינטרנט


כיום בעזרת האינטרנט קיימות דרכים רבות לתרגל קריאות קלפים. ישנם פורומים באינטרנט, בעולם וגם בישראל בהם ניתן לפתוח בקלפים לאנשים שונים המעלים שאלות בפורום בנושאים רבים. בפורומים אלה ניתן להעזר בקוראים בטארוט מקצועיים יותר התורמים מניסיונם. קריאה בקלפי טארוט יכולה להיות תחביב או אפילו מקצוע, הכל שאלה של כמה אתם מוכנים להשקיע מזמנכם.


2 תגובות: