יום שבת, 7 במאי 2011

האח הגדול 4


הכול על האח הגדול 4:

ביום בהיר אחד עלתה התוכנית האח הגדול לאווירה ומדינה שלמה התאהבה. מדובר באחת התוכניות היותר מוצלחות בשנים האחרונות ואין ספק שמדובר כאן על ריאליטי מסוג אחר. התוכנית עלתה לפני שנים רבות לאוויר העולם והיא משודרת במדינות רבות ברחבי העולם, בכל המדינות היא הפכה להצלחה גדולה בין לילה וכך גם בישראל.

זוכי העונות הקודמות גילו עד כמה ההצלחה יכולה להיות מהירה ועד כמה זה פשוט להיות מפורסם עבור כמה חודשים שבילית בתוך בית וצולמת לתאוות הצופים בבית. מדובר על אחת התוכניות היותר שנויות במחלוקת שכן מצד אחד היא מעוררת את יצר הסקרנות של רבים ומצד שני היא מעוררת את זעמם של רבים אחרים, מה שבטוח הוא שמי שמשתתף בתוכנית זוכה לחשיפה גדולה במיוחד, שלילית או חיובית, זה כבר תלוי בכם.


מה חשוב לדעת על אודישנים לתוכנית האח הגדול 4?

העונות הראשונות מאחורינו והנה אנו עומדים בפני עוד עונה של האח הגדול, הפעם צפויה להיות לנו עונה מסקרנת במיוחד שכן מדובר על תוכנית לה רייטינג קבוע וגבוה וזאת למרות על התחזיות השחורות שניבאו לה. העונה האחרונה הייתה בין המוצלחות ובה פגשנו את עתי, ליהי, נופר, ג'קי, פרידה ועוד רבים וטובים שהצליחו ליצור עניין שלכולם כבר היה די קשה להיות האחד עם השני כל הזמן.

מי שילך להיבחן במסגרת האודישנים לתוכנית האח הגדול 4 יודע כבר כמעט בוודאות מוחלטת כי אם ייבחר להשתתף בתוכנית, הוא עתיד להתפרסם בקנה מידה ארצי, עד למידה שהוא לא יכיר את חייו הקודמים.

אודישנים לאח הגדול 4 אינם אודישנים רגילים. מדובר על תוכנית ריאליטי שעוסקת באנשים ולכן גם האודישנים עוסקים באנשים, בייחודיות שלכם, בדרך החיים שלהם וכמובן בסיפור החיים שלהם.

כיצד אפשר להתכונן לקראת אודישנים לתוכנית האח הגדול?

ההכנה לקראת האודישנים לתוכנית האח הגדול 4 צריכה להיות הכנה מנטאלית יותר מכל דבר אחר. עליכם להיות עצמכם בלי פוזות מיותרות, בלי מניירות, בלי לנסות ולהיות מי שאתם לא, בלי לנסות לעשות רושם על המפיקים ובלי לספר סיפורים שאינם קיימים כדי להיות מעניינים יותר. בסופו של דבר כל סיפור כזה עלול לחזור לכם לפנים בשלב מאוחר יותר, ובדרך כלל זה נגמר מאוד לא טוב.

אם יש לכם סיפור חיים עסיסי במיוחד, נסו לשמור גם על מעט הפרטיות שנותרה לכם וסננו פרטים שעלולים לפגוע במשפחה הקרובה שלכם, בבן או בבת הזוג ולבטח בילדים שלכם. מדובר על תחום רגיש במיוחד ועל כל אחת ואחת מוטלת האחריות האישית לשמור על שמם הטוב של הסובבים אותו.

תגובה 1:

  1. אני עדיין לא מבין מה הרעיון של הפרסום בקנה מידה ארצי. אני קראתי וידוא של אחד מפליטי הריאליטי ב http://www.tagliot.co.il/index.php?option=com_fireboard&Itemid=26 שבו הוא מספר על כך שהפרסום הוא כזה שהוא מניב הכנסות ותועלתניות אך מנגד הם שטחיים לעומת האלמוניות שנעלמת סתם כך ביום בהיר שהיא נכס כשלעצמה

    השבמחק