יום שני, 11 באפריל 2011

הפקת חתונות בטבע


חתונה היא אחד האירועים החשובים ביותר בחייו של אדם. זוגות רבים מחפשים דרך להתחתן בדרך שתבטא את אישיותם הייחודית ולא באולמות אירועים בפס ייצור חתונות אחיד. 
 
הפקת חתונות בטבע, היא אחת הדרכים הטובות ביותר עבור זוג שמחפש חתונה מרשימה מצד אחד ועם זאת שתיתן לאורחים תחושה קלילה וזורמת. בעיקר עכשיו, כשהקיץ עומד בפתח, אם טרם בחרתם מקום לחתונה שלכם, הפקת חתונות בטבע תוכל להיות פתרון נפלא עבורכם, כדי לממש את אהבתכם בדרך מיוחדת ולהעניק חוויה בלתי נשכחת למשפחה ולאורחים שלכם.



למי מתאימה הפקת חתונות בטבע

הפקת חתונות בטבע אינה מתאימה לכל זוג מתחתן, ישנם כמו נתונים שצריך לקחת בחשבון. ישנם זוגות שחשוב להם להימנע מהפתעות ולהביא את כל האורחים לשביעות רצון מלאה. במקרה כזה, יוכל הזוג לבחור חתונה בגן אירועים. הפקת חתונות בטבע היא נחלתם של זוגות הרפתקניים ששמים את עצמם במרכז האירוע. 

אם הכרתם בטירונות או שהבילוי האהוב עליכם לסופי השבוע הוא טיול אופניים, אם אתם מעדיפים טראק בהודו על פני ירח דבש באירופה הקלאסית ולא מפחדים מאתגרים בדרך לחופה - יתכן שאתם בדיוק הזוג שמתאים לו לפנות לחברה שיוצרת הפקת חתונות בטבע. הפקת חתונות בטבע תתאים לחתונות קטנות יחסית ששמות דגש על המשפחתיות ועל הקשר האישי. כלות שמעדיפות שמלות מהודרות ואיפור מוקפד, חתונה בטבע אולי לא תהיה  המקום עבורכן.

מה לקחת בחשבון בחתונה בטבע

אחד הדברים המהותיים ביותר הוא אופן ההגעה. גם אם אתם הרפתקנים וחובבי טיפוס הרים, קחו בחשבון שלא כל האורחים יתלהבו לטפס איתכם לראש מצוק עם חבלי סנפלינג כדי להשתתף איתכם בחופה. כשבאים להפקת חתונות בטבע, חשוב למצוא מקום בעל נגישות לרכבים, שהמרחק הליכה מהרכב לא יעלה על 10 דקות. 

יש מקומות המאורגנים לקבל קהל ומארגנים הסעות שטח מחניון מסודר ועד למקום החתונה. אולם ניתן למצוא גם מקומות במרחק הליכה מהכביש, מה שיקל גם על ספקי הציוד שלכם. כמו כן, וודאו את תנאי השטח, כמו חולות טובעניים, צמחיה ואפילו נטייה של המקום להתמלא ביתושים. הרי לא תרצו אורחים מתגרדים במקום אורחים רוקדים.

הפקת חתונות בטבע


האם להפיק לבד חתונה או לפנות לחברת הפקות

אם אתם בקיאים במקומות בארץ ואתם מטיילים מקצועיים, יתכן שתוכלו להפיק את החתונה בעצמכם. רק הקפידו לקבל אישור מהגורמים הרלוונטיים (החברה להגנת הטבע או רשויות עירוניים) למקום ותאריך החתונה. 

אם חתונה בטבע היא פנטזיה, אבל אתם לא מתמצאים במקומות- תעשו בחוכמה אם תפקידו את הפקת החתונה בידי חברה מנוסה שתיתן לכם את הפתרונות המקצועיים והטובים ביותר.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה