יום רביעי, 6 באפריל 2011

מגלה עתידות


מגלה עתידות
מגלה עתידות הוא מקצוע השנוי במחלוקת. יש המאמינים בכך והולכים באופן קבוע להתייעץ עם מגלה עתידות לפני כל צעד משמעותי שהם נוקטים בחייהם ויש אנשים שכלל לא מאמינים בנושא ואף ממגרים תופעה זו מכל וכל. דעת היהדות בנושא של מגלה עתידות היא שהעתיד אינו כתוב מראש ולכל אדם אפשרויות בחירה רבות ונתיבי חיים רבים ללכת בהם.



מגלה עתידות -  מה בין תקשור וראיית עתיד?

·         תקשור זהו חיבור של האדם עם פנימיותו ועצמיותו. על ידי תקשור, אדם יכול לגלות על עצמו דברים שלא היה מודע אליהם. כמו למשל, טראומה מסוימת שאדם חווה בעברו וכיום היא חוסמת אותו ומנועת ממנו להצליח בתחומי חיים שונים, או חרדת נטישה שנובעת מחוויות עבר לא מוצלחות עוד.

·         הרבה אנשים מבלבלים בין תקשור ובין מגלה עתידות. באמצעות תקשור אין אפשרות לראות את העתיד ולחזות בלא נודע. בתקשור יש רק עבר והווה. הכלים היחידים שיכולים לעזור לבעל מקצוע אשר מגלה עתידות הם נומרולוגיה ואסטרולוגיה. אלו כלים מדויקים, מתמטיים, שיכולים להצביע על העתיד.

·         חיזוי, גילוי עתידות יכול מאוד להזיק לאדם המתעניין בעתידו. לא מזמן סופר מקרה של בחורה שהכירה בחור מושלם. זיווג משמים. הקשר הוביל כמעט לחתונה. הבחורה הלכה אל מגלה עתידות רק כדי להיות בטוחה במאה אחוז שהבחור אכן הוא האחד. מגלה העתידות אמר לבחורה כי רק בעוד שבע שנים היא תמצא את הזיווג המושלם. הבחורה נפרדה מהבחור בכאב לב. מיותר לציין, שהיום כעבור הרבה יותר משבע שנים הבחורה עדיין רווקה.

·         מסיפור זה אנו לומדים עד כמה חשוב להתמקד רק בהווה, להתמקד בנתיב הדרכים העכשווי שלנו ולעשות את הבחירות הנכונות ביותר כדי להגיע לעתיד טוב יותר.

מגלה עתידות וגרפולוגיה - הילכו שניהם יחדיו?

·         טעות נפוצה היא לחשוב שעל ידי טיפול גרפולוגי נוכל לדעת מה העתיד שלנו צופן בחובו. גרפולוגיה זוהי תורת הכתב אשר יכולה להעריך את כישוריו וצורת חשיבתו של האדם באותו הרגע. גרפולוגיה היא כלי מרתק ועוצמתי, אך מספק הערכה רק למצב הקיים.
·         יכולת ניבוי וראיית עתיד נעשות על ידי כלים אחרים, על ידי יכולות על חושיות ופיתוח מודעות ל"אני" העמוק  שבתוכנו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה