יום שישי, 25 בפברואר 2011

מאסטר שף 2


מאסטר שף 2

העונה החדשה של מאסטר שף 2 בפתח ועדיין לא ברור מי יהיו בתוכנית. האודישנים בעיצומם ויש עומס גדול על ההפקה. אם בעונה הראשונה של התוכנית נרשמו כמה אלפי מתמודדים, השנה אנחנו מתמודדים עם עשרות אלפי מתמודדים. אחרי הכל, מי לא יודע לבשל? אחד מבשל יותר טוב אחד פחות טוב, אבל כל אחד בטוח שהחביתה שלו זה הדבר הכי טעים שיש.



מאסטר שף 2 – מתמודדים שונים

חשבתם פעם מי נרשם אל מאסטר שף 2? אז נכון, יש את אותם בשלנים גדולים שמעוניינים לפרוץ, לפתוח מסעדה ולבנות קריירה בתחום. יש גם צעירים שרוצים לנסות את התחום. אם יש אנשים שבאים סתם בשביל החוויה. בשונה מתוכניות אחרות, מגיעים לתוכנית הזו אנשים תמימים, שאוהבים אוכל ורוצים חוויה "מנערת" – חוויית הריאליטי. לעיתים מתחבא בתוך האנשים הללו כישרון אדיר שאפילו הם לא היו מודעים לו.

מתגעגעים לשופטים

העונה הראשונה של התוכנית הייתה קצרה, קצרה מדי. עוד לא הספקנו להתאהב במתמודדים השונים ובשופטים וכבר נגמרה התוכנית. זו הייתה אולי תוכנית הריאליטי הכי קצרה בהיסטוריה של הטלוויזיה. האמת שזה פשוט סותר את החוקים של ריאליטי. הסוד של התוכניות הללו הוא הקשר הרגשי וההזדהות של הצופים בבית עם הדמויות. העניין הוא שלוקח כמה שבועות טובים עד שמפתחים כזו חיבה כלפי המתמודדים, צריך זמן. זה לא כמו באח הגדול שיש שידורים 24 שעות ביממה וזה קורה מהר יותר.

אין כמו אייל שני

העונה הראשונה של התוכנית נגמרה גם קצת בטון צורם בכל מה שקשור לשופט האהוב אייל שני. אייל הצליח לכבוש את ליבנו עם התיאורים קורעי הלב שלו ועם ההומור המיוחד. יש בו משהו אותנטי, חבל שהוא נפל לידיהם הלא מפרגנות של כתבי ידיעות אחרונות. מאסטר שף 2 תעלה בקרוב, ונוכל שוב לראות את השופט החביב הזה, מסביר לנו את סודות המקצוע, את סודות הקטשופ.

מאסטר שף 2 – גם לילדים

הפקת התוכנית מסרה לאחרונה, כי במקביל לתוכנית מאסטר שף 2, תעלה גם תוכנית מאסטר שף לילדים. עדיין לא ברור מהו שמה של התוכנית (אולי דלישס), אבל המתח בשיאו. לא ברור עד כמה ילדים יוכלו לעמוד בלחצים השונים ולהפיק מנות טובות. יהיה מעולה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה