יום שבת, 12 בפברואר 2011

טיול לספרד


טיול בספרד הוא טיול חווייתי, שמתאים כמעט לכל אחד שאוהב מנוחה, אוכל ואמנות. זוהי עיר מעניינת, שאין בה רגע דל. לא סתם כך הפכה ספרד לאח היעדים הפופולאריים ביותר על תיירי העולם.

ספרד מציעה לתיירים המגיעים אליה (בהמוניהם) חוויה ים תיכונית, אך עם זאת גם אירופאית קלאסית. זוהי ארץ שמשלבת בין חופים נוצצים וכחולים, עם מזג אוויר נעים ונוח, לבין אטרקציות אדריכלות, אומנות, טבע מרשים והרבה אוכל איכותי. הספרדים הם אנשים חביבים, שעל הסייסטה (שנת הצהריים) שלהם הם לא מוותרים. אין ספק שהם יודעים לחיות טוב, וזוהי בדיוק הסיבה שאף אחד לא מפספס טיול לספרד, ברצלונה, מדריד והעיירות הציוריות שנמצאות בה.


ברצלונה ומדריד
 מדריד וברצלונה הן הערים המפורסמות והידועות ביותר בספרד. בעת טיול לספרד, חובה לבקר בשתי ערים אלה. מדריד היא בירת ספרד, והיא מחולקת לפי רובעים. מדריד היא עיר נחשבת מבחינת אמנות, ובה תוכלו למצוא מספר רב של מוזיאונים מכל התחומים. 

מרבית המוזיאונים במדריד, עוסקים באמנות, עכשווית ועתיקה, וגם בהיסטוריה ועתיקות. מלחמות השוורים המופרסמות מתרחשות גם הן ברחבי מדריד, ויש סיכוי שתזכו לראותן, אם תיסעו בין מרץ לאוקטובר. ברצלונה, לעומת מדריד, היא עיר פופולארית יותר, בקרב הצעירים, וכמו מדריד, משלבת בתוכה אמנות, היסטוריה, בילויים תוססים, אוכל משובח, שווקים ואטרקציות ארכיטקטוניות נוספות.

קוסטה בראווה
אם אתם רושמים טיול לספרד השופעת, ומעוניינים לשלב בטיול שלכם גם בילוי וחופש על חופי ים זהובים ופראיים, קוסטה בראווה היא המקום בשבילכם. 

רצועת החוף הזו, היא יעד מעולה למנוחה ולסיום הטיול בסטייל. זהו מקום שכדאי מאוד לבקר בו, רצוי לאחר טיול בברצלונה, שכן האי קרוב אליו, וניתן לשלב את הביקורים שם ביחד, ולחסוך כסף וזמן בנסיעות. קוסטה בראווה קרובה מאוד לגבול עם צרפת, ובעת טיול לספרד, תוכלו לשלב גם את צרפת כיעד תיירותי מוביל. 

טיול לספרד

טיול בספרד- הפן האמנותי
אי אפשר לבצע טיול לספרד, מבלי לחוות את הצד האמנותי של העיר. בספרד צמחו וגדלו כמה ציירים מפורסמים ביותר, ביניהם פאבלו פיקאסו, וסלבאדור דאלי. שני אמנים אלו, שפעלו במאה ה-20, השפיעו רבות על תפיסת האמנות בעולם, ועד היום הם נחשבים, וציוריהם שווים מיליוני דולרים. 

אמן נוסף הוא גאודי, האדריכל, שרבות מיצירותיו הארכיטקטוניות נמצאות בספרד ובברצלונה, ורצוי מאוד ללכת לבקר במוזיאוני האומנות הרבים בברצלונה, המציגים את יצירותיהם של אמנים חשובים אלו.


תגובה 1:

  1. יש כל כך הרבה מה לראות על המפה של ספרד.. אני טיילתי בספרד במשך חודש ועדיין הרגשתי שהחמצתי המון דברים.

    השבמחק