יום שני, 7 בפברואר 2011

אסטרולוגיה שבועית


אסטרולוגיה שבועית

אסטרולוגיה זהו כלי נפלא המאפשר לנו לנצל את הכישורים שלנו תוך מודעות למגבלותינו. הכלי מיועד לניתוח מעשינו, לגילוי הפוטנציאל הטמון בנו, לתכנון מהלכים ולמימוש היעוד בחיים. השימוש בו מאפשר להגדיר באופן מדויק יותר את יכולותינו ואת כישרוננו, תוך שיפור הסיכוי שלנו להצליח בכל תחומי החיים: זוגיות, עבודה, לימודים, ילדים ובריאות.


במילים אחרות, בעזרת מפה אסטרולוגית, בין אם מדובר על תחזית אסטרולוגיה שבועית ובין אם זוהי תחזית שנתית, ניתן לקבל פרופיל מדויק על חיינו ולהתמודד ביתר קלות עם עצמנו ועם הסובבים אותנו. היום יותר ויותר אנשים נעזרים בשירותים כמו אסטרולוגיה שבועית או יומית, במטרה לנצל את ההזדמנויות שהיקום מעניק ולהיזהר מסיטואציות מסוכנות.

הורוסקופ אישי 

כדי לעשות תחזית אסטרולוגית לאדם זה או אחר, נעזרים המומחים במפה הנקראת הורוסקופ, זאת בידיעה כי למיקום הכוכבים יש קשר ישיר לחיי האדם ברמה היום יומית. את ההורוסקופ האישי מרכיבים על סמך מיקומי הכוכבים העכשוויים הקשורים למזל הספציפי ועל סמך מיקום הכוכבים והשמש בעת הלידה. בנוסף, על מנת להרכיב הורוסקופ אישי, אסטרולוגים זקוקים לנתונים כמו: תאריך הלידה של האדם, שעת הלידה ומיקום הלידה המדויק (מדינה ועיר).

אסטרולוגיה שבועית  

אסטרולוגיה שבועית היא תמיד נושא לשיחה: בבית, במשרד ובנסיעה במונית. היום בכל עיתון מכובד ובכל אתר אינטרנט מוביל מוצעים לקוראים מדורי אסטרולוגיה שבועית, בהם מפורסם הורוסקופ מפורט לגבי כל מזל ולפי ימי השבוע. כך למשל, מזל דלי יכול לגלות כי דווקא ביום שלישי הקרוב רצוי שימנע מסגירת עסקאות גדולות וביום שישי כדאי שיקדיש יותר זמן למשפחה. מזל טלה יכול לגלות שביום ראשון הקרוב כדאי לו לבלות עם הילדים וביום חמישי להיזהר ממפגשים ספונטאניים. למעשה, אסטרולוגיה שבועית יכולה לסייע לנו בתכנון נכון של הזמן בשבוע הקרוב בכדי שננצל אותו בחוכמה וביעילות.


אסטרולוגיה שנתית 

אסטרולוגיה שבועית זהו כלי עזר נפלא לתכנון השבועי, אומנם קיימים סוגים נוספים של תחזיות אסטרולוגיות. אסטרולוגיה שנתית, גם היא יכולה לתרום רבות לשקט הנפשי שלנו, כמו גם לסייע לתכנון נכון של השנה הקרובה בחיים. בעזרת הורוסקופ שנתי, ניתן לקחת בחשבון גורמים רבים כמו מעבר דירה, מציאת מקום עבודה חדש, בחירת תחום הלימודים או מועד פתיחה של העסק. נתונים אסטרולוגיים יכולים להגדיר מראש את החודשים החלשים, שלא מתאימים למהלכים חדשים ולחלופין, להצביע על חודשים חיוביים מהבחינה האנרגטית, הפותחים לאדם הזדמנויות חדשות להתפתחות והעצמה עצמית. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה