יום שבת, 23 בספטמבר 2017

שירות מענה טלפוני לעסקים



מדוע מענה טלפוני חשוב לעסקים?
מענה טלפוני לעסקים הוא אחד הדברים החשובים ביותר עבור עסקים קטנים וחדשים כדי להצליח להתקדם ולהגדיל את מעגל הלקוחות. כל עסק חייב לתת מענה לכל לקוח ובעידן בו יש תחרות קשה בכל תחום, לקוחות רבים מתקשרים לעסק וכשהם לא מקבלים תשובה הם פשוט עוברים לעסק אחר. מענה טלפוני לעסקים הוא חלק חשוב משירות לקוחות, כזה שנותן תשומת לב לכל הלקוחות ותשובות מלאות גם כשהעסק עצמו אינו זמין בעצמו. בעל העסק יכול להעביר למענה הטלפוני את כל המידע שהוא רוצה להעביר כולל הנחיות מתי להעביר את השיחה ומתי לספק תשובה. 

כיצד מענה טלפוני מגדיל את המכירות?
מעבר לכך ששירות מענה טלפוני לעסקים מהווה שירות לקוחות חשוב מאוד שעושה את ההבדל בין עסק לעסק, המענה הטלפוני מאפשר לקלוט את כל הלקוחות ואת כל הפניות בצורה המסודרת והנוחה ביותר. גם עסקים קטנים שכוללים עובד אחד בלבד יכולים לתת תשומת לב לכל לקוח ובכך להגדיל את מעגל הלקוחות. כשמעגל הלקוחות יגדל במחיר משתלם במיוחד, כיוון שאין צורך לשלם לעובד נוסף או למשרד, יחד עם הרושם שהעסק ייצור על הלקוחות, ההצלחה של העסק היא רק עניין של זמן. כך העסק הקטן יכול להתרחב ולהגדיל את הלקוחות עוד ועוד כאשר תמיד יהיה מענה, בעיקר בשלב הראשוני הוא הוא קטן ודל באמצעים.



כיצד מתבצע התשלום למענה טלפוני לעסקים?
התשלום למענה טלפוני לעסקים מתבצע באופן חודשי ויש כמה מסלולים אפשריים. חלק מהמסלולים כוללים אך ורק שיחות נכנסות מטעם לקוחות והעברת המידע לצד מענה טלפוני שגם מנהל את יומן התורים ומערכת הזמנות שלמה וכן הלאה. בעבור כל שיחה מתבצע בדרך כלל תשלום נוסף ויש מענה טלפוני שגם מהווה מוקד מכירות כך שגם על כל מכירה נוספת ניתן תשלום. בסופו של דבר העסק חוסך אלפי שקלים בעזרת מענה טלפונים לעסקים כאשר הוצאות על עובדים נוספים ומשרד כולל כל הציוד הנדרש יקרים בהרבה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה