יום ראשון, 10 בספטמבר 2017

פורץ מנעולים ברמת גן



איך אפשר לעבוד בתור פורץ מנעולים?
צעירים רבים ואנשים שמחפשים קצת יותר גיוון בחיים ומחפשים מקצוע חדש לא מודעים לרוב לכמה מהמקצועות הרווחיים והמעניינים ביותר. פורץ מנעולים הוא אחד המקצועות שחסרים בהם אנשים ולא רק בישראל אלא בכל העולם כולל מדינות שההגירה אליהם היא חלום של ישראלים רבים כמו קנדה או אוסטרליה. פורץ מנעולים ברמת גן, בתל אביב, בקרית שמונה ובאילת עובדים מסביב לשעון כדי לקבל בכמות קריאות גדולה מאוד בכל יום כיוון שכולנו בני אדם וכולנו לפעמים שוכחים את המפתח או מאבדים אותו ואז צריכים פריצה מיידית. כדי לעבוד בתור פורץ מנעולים יש צורך לעבור הכשרה מתאימה שיכולה להיות הכשרה של פורץ בלבד או הכשרה של מנעולן.

האם פורץ מנעולים הוא מקצוע רווחי?

פורץ מנעולים ברמת גן מרוויח יפה מאוד ביחס לכמות שעות שהוא עובד. העבודה בתור פורץ מנעולים יכולה להיות בתוך צוות של פורצים כאשר מוקד מסוים מקבל את קריאות ומעביר אותם אל הפורצים שנמצאים בבית או משוטטים בין לקוחות שונים וכך גם נקבע זמן ההגעה ללקוח. פורץ מנעולים עובד גם כעצמאי ואז הוא קובע לעצמו את המחיר לפי מה שהוא לומד בקורס ומניסיון העבודה שלו. ככל שתהיו טובים יותר כך אנשים רבים ימליצו עליכם והיקף העבודה יכול להיות גדול מאוד.


איך אפשר לצבור ניסיון בתור פורץ מנעולים?

בתור פורץ מנעולים מתחיל קשה מאוד להגיע ללקוחות כיוון שהיום כולם רוצים פורץ מנעולים עם ניסיון. אך גם פורץ מנעולים מתחיל ברמת גן או פורץ מנעולים בשנותיו הראשונות מכפר סבא יכולים להגיע ללקוחות רבים באמצעות פרסום נכון או עבודה עם פורץ מנוסה יותר. פורץ שנותן מחירים נוחים וצובר לעצמו לקוח אחרי לקוח מתחיל לאט ובסוף הוא ילמד מכל הטעויות שביצע גם מבחינת עבודה וגם מבחינת עבודה עם לקוחות ואז היקף העבודה יגדל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה