יום שבת, 25 ביולי 2015

פורום gmat סגור או פתוח



כל מי שרוצה להתקבל לתואר שני במנהל עסקים מבין שהדרך שלו צריכה לכלול מבחן GMAT. המבחן הוא מבחן בין לאומי אשר מורכב מארבעה חלקים שכולם מתקיימים בשפה האנגלית. התוצאות של המבחן משוכללות עם תוצאות התואר הראשון והן יקבעו אם המועמד יתקבל ללימודי התואר השני או לא. רוב המוסדות בארץ ובעולם מתחשבים במבחן (כאשר יש מוסדות ששמים דגש על חלקים מסויימים של המבחן ולא מתעניינים בציון הכולל) ואין זה משנה איפה בפועל הבחינה התקיימה. כדי להגיע לציונים טובים בבחינה יש להתכונן אליה כשאחת מהדרכים לעשות זאת היא להיכנס אל פורום gmat ולהתייעץ עם אחרים על השאלות השונות.




לעשות הכרות עם הבחינה
לפני שנכנסים אל פורום gmat יש לערוך הכרות עם הבחינה. ההכרות יכולה להיות במסגרת קורס GMAT והיא יכולה להיות באופן עצמאי. לאחר ההכרות אפשר להתחיל לתרגל את הבחינה ולהיכנס אל פורום gmat כדי להעלות שאלות שונות הנוגעות לתשובות ולהצלחה בבחינה.

כיצד פועל הפורום
ישנם מספר פורומים אשר עומדים לרשות המתכוננים לבחינה. פורום gmat יכול להיות פורום פתוח או פורום סגור. פורום פתוח הוא כזה שמיועד לכל אחד והתשובות שם ניתנות באופן עצמאי ולפי "חוכמת המונים" כשהמשתתפים בפורום עוזרים זה לזה ופורום סגור הוא פורום לאנשים שלומדים בקורסים ורוצים להשתפר מהבית כשהמורים שמלמדים בקורסים עומדים לרשות המשתתפים ונותנים תשובות בעצמם.

ללמוד משאלות של אחרים
לפעמים, שאלות שעולות במסגרת פורום gmat יכולות ללמד רק ממתן תשובות. משתתפים בפורום יכולים להעלות שאלות אשר אחרים לא חשבו עליהם וכך ליצור דיון, שאלות ולגרום למשתתפים שלא חשבו על השאלה (או על התשובה) לקבל עזרים נוספים כדי להתכונן לבחינה. לכן, חשוב לא רק להעלות שאלות אלא גם להסתכל על שאלות קודמות.

אתרי הכרויות גאים



בעבר הלא כל כך רחוק אפשרויות ההכרויות היו קטנות יחסית ובין גאים היו קטנות עוד יותר. שלא בצדק יצאו שמועות על הקהילה הגאה כשחלק מהשמועות הן ריחוק מגאים וחוסר הכרות איתם. חלק מהשמועות נוגעות בדרך של חברי הקהילה להכיר זה את זה אבל היום כל זה סיפור רחוק. היום כל אחד יכול למצוא את האחד שלו, החצי השני שלו, זה שיחלוק איתו את חייו, באתרי הכרויות גאים. ממש כפי שיש היום אתרי הכרויות רבים או ספציפיים, ישנם אתרים המיועדים לקהילה הגאה. כל מי שחושב שמדובר על אתרים מוזרים או שקשה למצוא קשר באינטרנט צריך לעשות פעולה פשוטה מאד והיא להתחבר לאתר ולהתחיל לגלוש בו.




הרשמה פשוטה
אתרי הכרויות גאים כמו כל אתרי הכרויות הם אתרים שקל להתחבר אליהם. כמובן, האתרים רוצים לוודא כי מאחורי המצטרפים לאתר נמצאים אנשים אמיתיים עם כוונה להיפגש, להכיר וליצור זוגיות ובדיוק לשם כך לאחר תהליך ההרשמה יש להכין פרופיל אישי וכמו כן ליצור קשר רק עם גברים אשר הפרופיל האישי שלהם מרשים ואמין.

מציאת בן זוג
בעידן האינטרנט מציאת בן זוג יכולה להיות פעולה פשוטה יחסית. כל מי שנרשם לאתר הכרויות גאים יכול לבחון את הפרופילים הקיימים באתר, לקרוא, להתרשם מהתמונה וליצור קשר עם מי שמאחורי הפרופיל. 

להתרשם ולהרשים
הליך ההכרות באתרי הכרויות גאים יכול להיות פשוט אם מתייחסים אליו ככזה. כל אחד אשר רוצה למצוא את החצי השני שלו צריך גם להשקיע בהכנת פרופיל אישי והכנסת תמונה מחמיאה וגם להשקיע בחיפוש האחד המיוחד ויצירת קשר עם אנשים אחרים. אתרי הכרויות גאים יכולים להיות הזדמנות מעולה להכיר זה את זה ולמצוא זוגיות כמו שאתם רוצים.

מוצרי ריגול



יש הרבה סוגים של מוצרי ריגול וכל אחד יכול לבחור כיצד להשתמש בהם. לקוחות פרטיים לדוגמא משתמשים במוצרים על מנת להגן על הבית ועל חדרי הילדים. הם יכולים להתקין חלק מהמוצרים כאשר הם מזמינים מטפלת ואומנת, או לשלב אותם בגני הילדים הציבוריים. המוצרים נוחים לתפעול ולשימוש והמפרט הטכני שלהם עולה בקנה אחד עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בעולם. עלות המוצרים נמוכה והם משתלמים מבחינה כלכלית.
 
מנגד, לקוחות במגזר העסקי משתמשים במוצרי ריגול כדי לפקח על הנעשה בחנות או במשרד. המוצרים מייצרים הרתעה עבור העובדים והלקוחות. הם מונעים גניבות וניסיונות פריצה ואפשר להשתמש בהם גם כדי לתעד מקרים פליליים. השימוש הנפוץ במוצרים מן הסוג הזה הוא בשטחי קבלת קהל של חנויות, אולם ניתן למצוא אותם גם בארגונים, חברות ותאגידים. 

מוצרי ריגול עבור אנשי מקצוע
אנשי המקצוע העיקריים המשתמשים במוצרי ריגול הם חוקרים פרטיים. עבור חוקר פרטי מוסמך עם רישיון מטעם משרד המשפטים, הדרך היחידה להציע שירות ללקוחות היא להשתמש במוצרים איכותיים. על החוקר להכיר את ההבדלים בין המוצרים ולהחזיק בארגז כלים מגוון ככל האפשר. המוצרים מאפשרים לחוקר הפרטי להביא לידי ביטוי את היכולות שלו. הם מונעים ממנו חשיפה מיותרת ומייצרים עבורו יתרון משמעותי.



בשורה התחתונה, הלקוח מחליט מה לעשות עם מוצרי ריגול לפי הצרכים שלו והנסיבות בשטח. כל לקוח יכול להשתמש במוצרים אחרים שמתאימים לסיטואציה. זו גם הסיבה לכך שיש היצע רחב כל כך גדול של מוצרים. ההיצע מאפשר ללקוחות פרטיים, עסקיים וחוקרים או בלשים לנצל משאבים שונים. המוצרים מוכיחים את עצמם בסביבה דינאמית והם מיוצרים תוך שימוש בטכנולוגיות הטובות ביותר בעולם. זו הסיבה להצלחתם ולביקוש הגבוה.

מרכזיות IP חכמות לכל דורש



מי אמר מרכזיות IP חכמות ולא קיבל?! אנו מוצפים כיום בשלל טכנולוגיות שאמורות להקל על ההתנהלות שלנו כלפיי העולם כולו ואין אחד שלא יודע שהדבר הכי חשוב כיום בעולם העסקים הוא התקשורת, לפיכך ובהתאם לצורך לשמור על תקשורת רציפה בכל האפיקים נולדה מרכזיה וירטואלית, שהוא תחליף מלא ויאה למרכזייה הנוסטלגית.

בסוף גם קפה המרכזייה תדע לעשות
תפקידן של מרכזיות IP חכמות הוא לעמוד בקדמת הטכנולוגיה עם כל התכונות הדרושות לניהול עסק בצורה תקינה. חלק מהתכונות של המרכזייה הן: שליחת הודעה לאי מייל, הפקת מערכת דוחות על זמני עומס בשלוחות והספקי עובדים, חיבור שלוחות בצורה קלה ופשוטה, הקלטת שיחות ושליחה לאי מייל, שליחת הודעה אם שיחה התפספסה, זיהוי מתקשר, חסימתו או החזקתו על הקו. למרכזייה החכמה יכולת להתרחב עם הזמן ובהתאם להתפתחות המוצר בשוק.




בחירה של מרכזייה חכמה
קימיים היום סוגים שונים של מרכזיות IP חכמות והדרך היעילה ביותר לבחור את המרכזייה המתאימה לעסק היא בהבנת האופציות שהמרכזייה מספקת. היופי במרכזייה הזו שהיא יכולה לצמוח ולהתרחב עם העסק והשמיים הם הגבול מבחינתה, לכן אפשר להתחיל עם מרכזייה בעלת נתונים מאד בסיסיים ועם הזמן להוסיף עוד ועוד יישומים, בצורה זו גם קל יותר לנהל את הוצאות התקשורת שיש לכל עסק.

עלויות
מרכזיות IP חכמות עומדות היום בראש סולם הצרכים של כל עסק, הן שולטות בכל הנעשה בתחום התקשורת הכתובה בעסק מה שמחייב מכשירי קצה איכותיים וברמה גבוהה. לפיכך, עלויות הרכישה של מרכזיות IP חכמות ותחזוקתן החודשית זולות יחסית ומאד משתלמות בסופו של דבר עבור כל עסק שרוצה להיות עם האצבע על הדופק לאורך כל פעילותו היומית.

ניכיון שיקים פרטיים



שירותי ניכיון שיקים פרטיים הם שירותים פיננסיים אשר מאפשרים לאנשים שמחזיקים צ'קים דחויים להחליף אותם למזומן. דוגמאות למצבים בהם אנשים מחזיקים שיקים עתידיים הם מצבים כמו מחזיקי דירות שמקבלים צ'קים מראש למהלך השנה הקרובה או אנשים שמבצעים עבודות כפרנסה שנייה ומקבלים צ'קים דחויים. אותם אנשים יכולים לדאוג לכך שיהיה להם כסף מזומן ביד במקום שיקים עתידיים דרך ניכיון שיקים פרטיים. עבור רבים מדובר בשירות פיננסי מושלם אשר מאפשר להם גם לקבל כסף בזמן שהם צריכים אותו (כמובן על חשבון תשלום עתידי) וגם להבטיח שהכסף אצלם והשיק לא מתבטל או חוזר.




מה בודקת החברה
החברה אשר מבצעת ניכיון שיקים פרטיים בודקת את השיק ואת הכיסוי שלו לפני שהיא מחליפה אותו במזומן. הבדיקה מתבצעת כשהשיק אצל הבעלים שלו ולפני שהוא מחליף ידיים. ברגע שהחברה מחליטה שהשיק במצב תקין היא פשוט מעבירה תמורתו את הסכום לבעליו. החברה כמובן יכולה להחליט שלא לקבל שיק מסויים אם היא חוששת למקור שלו או ליכולת הכיסוי שלו ולכן מי שמחזיק את השיק מרוויח מהתהליך (כיוון שאם ישנו חשש לכיסוי הוא יכול לטפל בכך בשלב מוקדם).

למי יש לפנות כדי לעשות ניכיון
כדי לעשות ניכיון שיקים פרטיים יש לפנות לחברה המתמחה בתחום. ישנם אנשים אשר רוצים לדעת שהתהליך הוא חוקי וחשוב שידעו שמדובר בתהליך חוקי לחלוטין כיוון שמי שנותן את השיק לא נפגע בתהליך. כל התהליך הוא בין מקבל השיק לבין חברת הניכיון.

ליהנות ממזומן בקלות
ניכיון שיקים פרטיים מאפשר לכל מי שמחזיק בשיק דחוי ליהנות ממזומן ועכשיו. כמובן, המזומן הוא על חשבון כסף שעתיד להיכנס וכל מי שזקוק לכסף מיד או מעדיף לפדות אותו במקום לדאוג יכול ליהנות מהשירות.