יום שבת, 15 בנובמבר 2014

שמלות כלה צנועה- כשעיצוב וצניעות נפגשים



עולם הצניעות הוא עולם שמשלב בתוכו קסם רב וגם עיצוב מרשים. כלה אשר מחפשת אחר שמלות כלה צנועה תמצא שפע של דגמים ודוגמאות שיתאימו ממש לדרישות שלה. הכלה לא חייבת להיות דתייה או מבית דתי, היא יכולה פשוט לאהוב את הדגמים הרבים של שמלות כלה צנועה ולהתחבר למי שהיא הכי רוצה להיות ביום החתונה שלה. על מנת למצוא את השמלה המתאימה לך ביותר מומלץ שתבחני את הקטלוגים הקיימים, תיגשי למדוד את השמלה הרצויה לך ולאחר מכן תתפני לביצוע התיקונים הנדרשים.
למידע נוסף על שמלות כלה לחצי כאן.

העולם של שמלות כלה צנועה הוא עולם עשיר בדגמים מעוצבים ואת יכולה היום לבחון בקלות את אותם דגמים באינטרנט או בקטלוג של הסלון עצמו. בעת בחינת הקטלוגים את יכולה לדמיין כיצד תיראה החתונה שלך וכיצד את תופיעי בה בתוך השמלה המיוחדת. את יכולה להתחבר לכל אחד מהעיצובים וניתן לשער שתמצאי את השמלה האהובה עלייך מתוך המבחר ולזכור שמדובר בחתונה שלך ובטעמך האישי. לכן, אין לך כל צורך לבדוק איך התלבשו החברות שלך בחתונה אלא איך את רוצה להתלבש.




מדידות
לאחר שתבחני את הדגמים הרבים של שמלות כלה צנועה, תוכלי לגשת לשלב המדידות בסטודיו או אצל התופרת. המדידות נועדו דבר ראשון כדי לבחון כיצד השמלה נראית עלייך והאם היא מתאימה לך או לא ולאחר מכן כמובן שהן נועדו כדי שיוכלו לבצע תיקונים במידת הצורך.

תיקונים והתאמות
כל שמלת כלה היא בסיס לשינויים וכך גם כשמדובר על שמלות כלה צנועה. שמלות הכלה נועדו לעבור שינויים כך שהן יתאימו בדיוק למידות גופך ובמטרה שביום החתונה שלך את תוכלי ללבוש את השמלה שנוחה לך ביותר ומחמיאה למראה שלך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה