יום שלישי, 4 בנובמבר 2014

ציוס המדביר



קורה שמתעוררים בבוקר במיטה וכל הגוף מגרד, זהו כנראה פשפש המיטה שהחליט לדור לכם על המזרן. פשפשים, כידוע, הינם טפילים הניזונים מבעל דם חם והם פעילים בעיקר בלילה. בגלל שהם יצורים זעירים ושטוחים הם נכנסים לכל חריץ במזרנים ובמקומות אחרים ולחים בבית, אז מעבר להחלפת מצעים וניקוי הבית ביסודיות לצד טיפול במשחות הרגעה לעור יש צורך להזעיק מדביר שיטפל בבעיה המגרדת הזו. אחד המדבירים המתמחים בטיפול בפשפשים הוא ציוס המדביר מאשקלון שכבר ברשותו רזומה ארוך של לקוחות מרוצים וממליצים.

 
ציוס המדביר

זמינות ואחריות
ציוס המדביר מאשקלון מקבל פניות עשרים וארבע שעות ביממה, מגיע לכל הישובים באזור הדרום וידוע כאחד שהמחירים שלו שווים לכל נפש. בנוסף, ציוס נותן אחריות על עבודתו. ציוס המדביר מתחייב לטפל בבעיה עד היסוד והיה והיא חוזרת בטווח קצר מרגע הטיפול, הוא חוזר לטפל בבעיה ללא עלות נוספת.

הדברה כללית
מעבר להדברת פשפשים ציוס מתחמה גם בלכידת נחשים, חפרפרות ומכרסמים שונים. לאורך כל שנות עבודתו ציוס משתדל לרכוש כלי ידע נוספים על דרכי לכידה למפגעים שונים לצד שימוש בחומרים הנכונים ביותר אשר ממגרים את הבעיה אחת ולתמיד וזאת בכדי לחסוך ללקוח עוגמת נפש ומצוקה. לרוב השימוש נעשה בחומרים ידידותיים לסביבה ככל האפשר, אך אם נתקלים בבעיה המצריכה שימוש בחומרים מסוכנים, ציוס המדביר נותן את כל ההסבר על החומרים, התופעות האפשריות אחרי, למי החומר מסוכן ולמי לא.

שרות עם התחשבות
ברשות ציוס המדביר רישיון של מדביר מקצועי כבר שנים לצד אישורים בתוקף לעבודה בחומרי הדברה מכל הסוגים, מתוך שכך אין בית בדרום שלא השתמש בשירותיו של ציוס והמליץ הלאה בחום רב, כי השירות של ציוס הוא מעל הכול.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה