יום חמישי, 6 בנובמבר 2014

ההיבט הכלכלי של מענה טלפוני



בעלי עסקים מקבלים החלטות לפי מערכת שיקולים כלכלית. שיקולים מן הסוג הזה עוזרים לעסק להימנע מהוצאות מיותרות, מבטיחים ניצול יעיל של משאבים וחיוניים להישרדות בסביבה תחרותית. בניגוד למה שנהוג לחשוב, עסקים לא אמורים להימנע מהוצאות על מנת להגדיל את הרווחים. לעיתים דווקא הוצאה מושכלת על שירות ייחודי יכולה לתרום עבור העסק ולעזור לבעליו להשיג את המטרות.

מענה טלפוני הוא דוגמא מצוינת להשקעה יעילה בקרב עסקים בכל תחום. ראשית, מענה טלפוני חיוני עבור שימור לקוחות קיימים וגיוס לקוחות חדשים. שנית, המענה הוא הדרך היחידה של לקוחות לשמור על קשר עם העסק ולבקש תמיכה ושירות. מענה מן הסוג הזה חוסך עבור בעלי העסק זמן וכסף: הוא מאויש על ידי עובדים המספקים מידע ללקוח, אוספים את פרטי המתקשר על פי אפיון שנבנה מראש והוא פעיל גם אחרי שעות פעילות המשרד הקבועות.

מה עדיף: מענה טלפוני בתוך העסק או על ידי חברה חיצונית?
השאלה העיקרית היא האם כדאי להפעיל מענה טלפוני בתוך העסק, או לחילופין לשכור את שירותיה של חברה חיצונית. היתרונות של מענה בתוך העסק הם היכרות מלאה עם המוצר והשירות, אפשרות למעקב צמוד וגם גמישות בניהול העובדים. מנגד, למוקד הודעות טלפוני המופעל על ידי חברה חיצונית יש לא פחות יתרונות. הוא זמין במשך 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, משדר רצינות, מגדיל את נפח הפעילות ומאפשר תעדוף של משימות.

ההצטרפות לשירותי מענה טלפוני אינה מסובכת. עם ההצטרפות מסופק עבור העסק מספר טלפון אישי, כאשר לאחר מכן מתבצעת הפניית שיחות עבור מקרים בהם הטלפון של העסק אינו זמין, תפוס או שאין בו מענה. לבסוף, העברת ההודעות על ידי חברה חיצונית נעשית באמצעות שירותי מייל, פקס או הודעה לטלפון.  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה