יום רביעי, 12 בנובמבר 2014

זכיינות לבתי קפה



ביחד או לחוד - זכיינות לבתי קפה
זכיינות לבתי קפה היא מודל עסקי אשר מאפשר למשקיע או מי שרוצה להיות בעל בית קפה, להיות בעל בית קפה כאשר מצד אחד הוא הבעלים והמנהל של המקום ומצד שני הוא נהנה מגב חזק ותומך, ממותג חזק ומכל הידע של נותן הזכיינות. זכיינות לבתי קפה הולכת וצוברת תאוצה כיוון שהיום אף אחד לא רוצה לקחת סיכונים ולנסות על הלקוחות הראשונים שלו את הטעמים השונים ולחכות זמן רב עד שהוא יגיע לכדי רווחיות.

 
זכיינות לבתי קפה
לפתוח בית קפה לבד
ניתן לומר כי כל אחד יכול לפתוח בית קפה. כל שצריך הוא לבחור מקום, לרכוש ציוד, להחליט על מיתוג, לבחור תפריט, קפה, לקבל אישורים מתאימים ולהתחיל להפעיל את בית הקפה. ישנם בתי קפה אשר מצליחים ואפילו מאד בדרך זו, אך היום אנו עדים לכך שיותר ויותר עסקים לא מצליחים לשרוד בארץ ובמיוחד עסקים בתחום המזון. לכן, אפשר לפתוח כמובן בית קפה לבד ואפשר לחפש אחר זכיינות לבתי קפה.

לפתוח בית קפה בזכיינות
זכיינות לבתי קפה היא מודל עסקי לפתיחת בית קפה. מצד אחד מדובר על עסק שיש לו סיכויים גבוהים יותר להצליח ומצד שני מדובר על עסק שהוא לא עצמאי במאה אחוז. על הזכיין להיות מחוייב לנותן הזכיינות כמו שזה מחוייב אליו בחזרה. פתיחת בית קפה דרך זכיינות מאפשרת ליהנות מהרווחים כבר מהיום הראשון, שלא לדבר על תמיכה לכל אורך הדרך.

פתירת סוגיות מורכבות
יכול להיות שאתה רוצה לפתוח בית קפה, אך אין לך ניסיון ניהולי או ידע כיצד לעשות זאת ולשמור על רווחיות. במקרה כזה כדאי לך לבחון את המודל של זכיינות לבתי קפה שתאפשר ליהנות מכל הידע של העסק המקורי כך שתוכל להצליח בבית הקפה שלך.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה